Πρόβλημα με πιστοποίηση

TzeM
Καλησπέρα.
Θέλοντας να κάνω μια εγκατάσταση από το κέντρο λογισμικού διαπίστωσα ότι
μου ζητάει κωδικό πιστοποίησης ενώ δεν έχω.
Τον είχα βγάλει πριν 2 μέρες για να μην τον βάζω συνέχεια και τώρα δεν
δέχεται ούτε το κενό που έχω.
Στην φωτογραφία που επισυνάπτω δείχνει πίσω - κωδικός κανένας , αυτόματη
σύνδεση ναι.
και μπροστά πατώντας το ξεκλείδωμα για να δω τι έχει γίνει και να διορθώσω
τον κωδικό μου ζητάει πιστοποίηση.
Έτσι δεν μπορώ να κάνω τίποτα.
Πως μπορώ να το διορθώσω?

--
Makrygiannis Athanasios
Εlectrical Εngineer
Makrygiannis Athanasios
Εlectrical Εngineer

Re: Πρόβλημα με πιστοποίηση

Simos Xenitellis-4
2013/1/30 ΘΑΝΟΣ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ <[hidden email]>:

> [...]
> σύνδεση ναι.
> και μπροστά πατώντας το ξεκλείδωμα για να δω τι έχει γίνει και να διορθώσω

Το στιγμιότυπο το έστειλες με επισύναψη και λόγω μεγέθος σταμάτησε στο
moderation queue.
Σε τέτοιες περιπτώσεις είναι καλό να μπαίνουν τα στιγμιότυπα σε
υπηρεσίες όπως π.χ. το imgur.com.
Οπότε, πήρα το στιγμιότυπο από το moderation queue και το τοποθέτησα στο imgur,
http://i.imgur.com/Y0jAMxY.png

Αυτό που δείχνει είναι ότι
1. μάλλον έχεις ενεργό την αυτόματη σύνδεση (autologin) και μπαίνεις
στο Ubuntu δίχως να βάλεις κωδικό.
2. το σύστημα σε προέτρεψε, όταν καταχωρήθηκε νέος κωδικός κάπου στο
σύστημα όπου το διαχειρίζεται η κλειδοθήκη,
να προστατέψεις τους κωδικούς αυτούς με ένα κεντρικό κωδικό (master
password). Και μπήκε τέτοιος κωδικός,
που μπορεί να μην είναι ίδιος και με τον κωδικό του χρήστη που έχεις.

Οπότε, πρόκειται για δύο κωδικούς (του χρήστη, π.χ. tzem, και ο
κεντρικός κωδικός). Οπότε, υποπτεύομαι ότι αλλάζεις τον ένα (του
χρήστη) ενώ χρειάζεται να αλλάξεις τον κεντρικό κωδικό της
κλειδοθήκης.

Τρέξε

seahorse

για να διαχειριστείς την κλειδοθήκη και τον κωδικό της. Για να
αλλάξεις τον κεντρικό κωδικό της κλειδοθήκης (που έχεις ξεχάσει), θα
χρειαστεί να καθαρίσεις την κλειδοθήκη και να ξεκινήσεις από την αρχή
με κενή.

Σίμος