15 Sesja Linuxowa-2018 we Wroclawiu.

Krzysztof Zubik
Witam.
W dniach 7 i 8 kwietnia, sobota i niedziela 2018.bedzie 15 Sesja
Linuxowa-2018 we Wroclawiu. Ta impreza niestety nachodzi na koncowke
SFI-2018 w Krakowie,
o ktorym podalem wiadomosci kilka dni temu.

Podobnie jak w przypadku SFI o Sesji Linuxowej
obecnie wiadomosci jedynie na fb.
pod https://www.facebook.com/sesjalinuksowa i glowne witryny
pod http://sesja.linuksowa.pl i pod http://15.sesja.linuksowa.pl/pl
oczekuja pierwsza na uruchomienie druga na aktualizacje
gdyz zawiera dane z poprzedniej Sesji.

Miejsce. 15 edycja Sesji Linuksowej odbędzie się w Centrum Kongresowym
(budynek D20) Politechniki Wrocławskiej w dniach 7-8 kwietnia 2018 roku
we Wrocławiu.
ul. Janiszewskiego 8.

Poniewaz tu i jak dla SFI podalem niepelne dane bede je uzupelnial w
kolejnych wiadomosciach.

Ja zaplanowalem sobie i dokonalem odpowiednich rezerwacji noclegow.
1.) Przyjazd do Krakowa na polowe SFI-2018 dzien przed t.j. 4 IV. sroda.
2.) Pobyt w Krakowie do 6 IV. piatek.
3.) Ok. pory obiadowej, lub wieczorem przejazd do Wroclawia.
4.) Pobyt tam do 9 IV powrot do Gdanska. Czy ktos mialby
ochote na wspolna podroz.

Open Source jest dziś największym i najważniejszym nurtem w sektorze IT
- albo dasz się ponieść na fali, albo utoniesz próbując płynąć pod prąd...
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243

Re: 15 Sesja Linuxowa-2018 we Wroclawiu.

Paulina Gajoch
Witaj!

Mam takie wstępne pytanko, w związku z tym, że niestety nie będę mogła
być wtedy, chociaż bardzo lubię Linuxa, czy byłbyś w stanie dla mnie to
nagrywać? Chodzi mi o sam dźwięk.

Dzięki z góry

Paulina

W dniu 22.12.2017 o 12:15, Paulina Gajoch pisze:

> [...]
>
> Mam takie wstępne pytanko, w związku z tym, że niestety nie będę mogła
> być wtedy, chociaż bardzo lubię Linuxa, czy byłbyś w stanie dla mnie

Witam.
Tak planuje jak zwykle nagrac filmy o ile wszystko pojdzie ok.
{ewnie tez jak zwykle organizatorzy nagraja filmy. Ich nagrania lepsze
technicznie
gdyz ja do tego celu uzywam cyfrowego aparatu fotograficznego.

[...]

Jeszcze jedno pytanie, czy są gdzieś filmy z poprzednich sesji?

Pozdrawiam i wesołych świąt

W dniu 24.12.2017 o 21:11, Paulina Gajoch pisze:

> Witaj,
>
> Jeszcze jedno pytanie, czy są gdzieś filmy z poprzednich sesji?
>
> Pozdrawiam i wesołych świąt

Witam.
M.in. pod
http://14.sesja.linuksowa.pl/pl
https://www.youtube.com/watch?list=PLTvZBPQxCI8E02vvjWjyzS_r3Snanol2g&v=IkwCFtFV9IQ
https://www.youtube.com/user/pwrasi

Na moim kanale co prawda jeszcze nie ma filmow z Sesji Linuxowych.
Mam jednak z kilku innych spotkan Linuxowych i im podobnych IT.
One pod https://www.youtube.com/channel/UCJxbf19gUD1XAo96ZADdIlg
Ja pod http://wpolsce.it dodaje podstawowe wiadomosci o dobrych imprach.
Pod http://www.kzubik.gda.pl mam juz ponad 10 000 zdjec.
One jednak jeszcze koncza sie na 2013 r. Pozostale dodam pozniej.

Przegenialnie, dzięki.

Pozdrawiam,

PG