Quantcast

16.04 op schijf?

ro-esp
Ik moet op jacht naar een nieuwe computer, waar 16.04 wel op past. Kan
ik ergens een schijfje krijgen net als in 2010, of zijn die al uit de
mode en moet ik met een USB-stick aan de gang?

                         groetjes, Ronaldo (nijmegen)

Re: 16.04 op schijf?

Nico Veenkamp-2
Hoi Ronaldo,

Het is lang geleden dat de releases kant en klaar op schijf werden geleverd. Je kunt ze rechtstreeks downloaden.

16.04.2 kun je hier downloaden.

Met vriendelijke groet,
Nico Veenkamp

QiBalans / Praktijk voor Chinese massage therapie
ProjectQi / Projectmanagement - IT Security - Advies

Op 18 apr. 2017 om 02:54 heeft [hidden email] het volgende geschreven: