DVD vers. 14.04

Ăla micu'
Botoșianul ar avea nevoie de un DVD original pt. că are internet slab

--
Numai  bine  !
de la   Ăla micu'   ( aka  Nandi)

Re: DVD vers. 14.04

Alexandru Burlacu

Salut.
Apoi vad ca pachetul de 10 costa fix doua beri... I'll comandam?

O zi cu mult bine
Alex. Burlacu

Best Regards,
Alex. Burlacu

_________
Sent from my Honda

On May 16, 2015 3:12 PM, "Ăla micu'" <[hidden email]> wrote:
Botoșianul ar avea nevoie de un DVD original pt. că are internet slab

--
Numai  bine  !
de la   Ăla micu'   ( aka  Nandi)

Re: DVD vers. 14.04

Alexandru Cucu-3
Salut,

Am făcut eu o cerere pentru discuri la Canonical. Vor fi necesare
pentru evenimentele de la sfârșitul verii.
Pachetele sunt mai mici acum față de alți ani, dar sunt suficiente
discuri pentru cazuri de genul ăsta.

Pachetul actual conține:
* Ubuntu Desktop DVD: 150
* Ubuntu Server CD: 25

Eventual, până se aprobă și până ajunge pachetul, putem să îi trimitem
un DVD scris de noi care să conțină pachete actualizate. Cred că îl
ajută mai mult așa.

---
Alex Cucu