DapperReleaseParty in NIjkerk

Nico Veenkamp
Voor de mensen rond Amersfoort - Nijkerk en uiteraard belangstellenden
elders uit het land, houd ik op 1 juni een  Open Huis
DapperReleaseParty. Laat even weten of je komt. Het wordt een BYO.
Koffie en Thee zijn in ruime mate aanwezig. Ook wijn is er voldoende. Er
is een WiFi verbinding aanwezig.

Jullie zijn welkom vanaf 17:00 uur. Zegt het voort.

Mail me  voor een routebeschrijving. Co√∂rdinaten vind je op de
nederlandse Ubuntu kaart

Nico Veenkamp
Open Source Solutions for Internet (OSSFI)
T: 06-53193353
E: [hidden email]
W: http://www.ossfi.nl

Re: DapperReleaseParty in NIjkerk

Dennis Kaarsemaker
On do, 2006-05-25 at 15:10 +0200, Nico Veenkamp wrote:
> [...]
> DapperReleaseParty. Laat even weten of je komt. Het wordt een BYO.
> Koffie en Thee zijn in ruime mate aanwezig. Ook wijn is er voldoende. Er

Da's dan de derde :)

Enschede en Lelystad hebben ook al een release party.

Time is an illusion, lunchtime doubly so.