DutchTeamSpurtDapper

Nico Veenkamp
In navolging van de succesvolle DutchTeamSpurt vorig jaar is het voorstel
om met het DutchTeam weer een weekend bij elkaar te komen om de
documentatie op orde te brengen voor Dapper, zodat we op IRC en de
mailinglist mensen op Nederlandstalige hulp-pagina's kunnen wijzen, etc.

Ik heb een pagina gemaakt op de Ubuntu Wiki:
https://wiki.ubuntu.com/DutchTeamSpurtDapper

Uiteraard is deze vrijwel een kopie van de
https://wiki.ubuntu.com/DutchTeamSpurt pagina. Ik heb zelfs even overwogen
om deze aan te passen, maar vond het belangrijk de aanwezige informatie te
handhaven voor de geschiedenis :).

Nico Veenkamp
Open Source Solutions for Internet (OSSFI)
T: 06-53193353
E: [hidden email]
weblog: http://blog.ossfi.nl

Re: DutchTeamSpurtDapper

Martijn van de Streek
On Thu, 16 Mar 2006, Nico Veenkamp wrote:

> [...]
> mailinglist mensen op Nederlandstalige hulp-pagina's kunnen wijzen, etc.
>
> Ik heb een pagina gemaakt op de Ubuntu Wiki:

Wat we nodig hebben is een plek (met bandbreedte uiteraard).

En het liefst VOOR de dapper translation freeze (Dennis, wanneer is die?)

Re: DutchTeamSpurtDapper

Dennis Kaarsemaker
On do, 2006-03-16 at 13:02 +0100, Martijn van de Streek wrote:

> Wat we nodig hebben is een plek (met bandbreedte uiteraard).

En mensen ;)

> En het liefst VOOR de dapper translation freeze (Dennis, wanneer is
> die?)

wiki.ubuntu.com/DapperReleaseScheduleSlewed
 - Linux for human beings - http://www.ubuntu.com
 - Linux voor normale mensen - http://www.ubuntu-nl.org

Re: DutchTeamSpurtDapper

Martijn van de Streek
On Thu, 16 Mar 2006, Dennis Kaarsemaker wrote:

> En mensen ;)

Pfeh, mensen.. wat heb je DAAR nou aan ;)

Maargoed: Meldt u aan! ;)

https://wiki.ubuntu.com/DapperReleaseSchedule/Slewed dus ;)