[EvAst@Suzo.com: RE: Draadloos]

Sorry, voor het extra sturen van de mailtjes, maar ik zag mijn mail niet
gegaan was...
De links hebben (nog) niet geholpen, omdat ik niet weet waar ik die
dingen in moet stellen.. Ik zag dit staan in een van de links : The
ipw2200 requires the "encryption mode" to be set to "restricted" when
WEP is
active, otherwise it won't work. On some cards this is automatic
(prism54,
etc.), but not on ipw2200.It now outputs a line of the form:
wireless-key s:wepkey_here to get it working for ipw2200, adding
"restricted" makes everything work: wireless-key restricted
s:wepkey_here. This also doesn't break prism54 (can't test others: don't
have any).
Ik weet alleen niet waar ik dit vinden kan.
Als ik mijn draadloze verbinding activeer en ik vul de goede wep sleutel
en SSID in, dan werkt het niet. Zoals ik al eerder zei, heb ik een
aantal WIFI managers gedownload, maar die werkten ook niet. Ik kon
alleen wel zien dat ik wel verbonden was met mijn netwerk, want hij zei
dat ik connected was met 54Mbps, ik kreeg alleen geen Ip-adres
toegewezen. Ook een static IP werkte niet. Als ik een gewone
netwerkkabel gebruik tussen mijn computer en draadloze router, werkt
alles wel gewoon heel goed. Ik krijg alleen mijn draadloos niet aan de
praat en dat vind ik heel jammer, omdat ik graag Ubuntu wil gaan
gebruiken als vervanging voor Windows...

Alsvast bedankt voor je reactie en je hulp...

Groetjes,
Erik