Forslag til dato for Generalforsamling 2017 og fjernelse af månedlige møder

Forslag til dato for Generalforsamling 2017 og fjernelse af månedlige møder

Søren Bredlund Caspersen
Hej Ubuntu DK

På de sidste møde aftalte vi at fjerne de faste månedlige møder, og
kun holde møder når der er noget på dagsordenen.

Skriv her på mail listen eller på forumet hvis der er et emne du mener
vi skal tage op på et månedligt møde.

Generalforsamlingen for 2017 skal afholdes inden udgangen af maj.
Vi talte på sidste møde om at afholde den d. 25. april kl. 19.00.
Hvis der er gode argumenter _imod_ den dato & det tidspunkt, så giv
lige lyd. Ellers udsender jeg en formel indkaldelse indenfor 1-2 uger.
Se i øvrigt vedtægterne her:
https://github.com/soeren-b-c/UbuntuDK/blob/master/vedt%C3%A6gter.md

Mvh.
Søren

Re: Forslag til dato for Generalforsamling 2017 og fjernelse af månedlige møder

Pia Olsen
Hej så slet ham dog , han er jo død, jeg kan ikke , kender ikke hans adgangs kode

Sendt fra min iPad

> [...]
> Søren

Re: Forslag til dato for Generalforsamling 2017 og fjernelse af månedlige møder

Ole Winther
til alle ubuntu listen

jeg har lidt problemer. når jeg forsøger at login på eboks.dk får jeg
denne meddelelse.

Der er opstået en fejl. Slå unødige plug-ins fra, eller forsøg med en
anden browser. Forsøg igen eller kontakt NemID-suppport, hvis
problemet fortsætter. NemID JS fejl (AUTH017).

så vidt jeg kan se er der fra ubuntu installeret java icetea og jdk
plugins, men ikke oracle java.

når jeg forsøger at få oracle java installeret. kan jeg kun få i586,
og ikke i386.

mit system er en 32-bit. med ubuntu 12.1. installeret på et usb stik.

jeg har forsøgt den med about:config, og kan se javascript er enabled

er der nogen der har en ide om hvad jeg kan gøre?

hilsen ole

Re: Forslag til dato for Generalforsamling 2017 og fjernelse af månedlige møder

Daniel Ejsing-Duun
Hej Ole.

Gå venligst ind på https://ubuntudanmark.dk/forum/ og beskriv dit problem derinde. Der er mange på denne mailliste, så den egner sig desværre ikke til kommunikation om enkelte problemer.

Venlig hilsen,
Daniel

Den 18-03-2017 kl. 18:04 skrev Ole Winther:

> [...]
>
> hilsen ole

Re: Forslag til dato for Generalforsamling 2017 og fjernelse af månedlige møder

Anders Jenbo
Hej Ole

Denne mail liste er ikke beregnet til support men foreningens
kordinering af møder m.m.

Hvis du har brug for hjælp forslår jeg du går ind på
https://ubuntudanmark.dk/forum/ og opretter et emne.

Mvh Anders