Free Software Bazaar

Dennis Kaarsemaker
Hoi allen!

De free software bazaar is volgende week woensdag - het wordt hoog tijd
om te inventariseren wie mee gaat en wie wat meeneemt.

Heel hard nodig zijn:
 * Mensen
 * Ubuntu CD's
 * Laptops om te demonstreren

Wil en kun je mee, ga dan naar https://wiki.ubuntu.com/DutchTeam/SANE en
vul je gegevens in.

Laat je niet afschrikken door de hoge prijzen van SANE: De Free Software
Bazaar is gratis :)

Time is an illusion, lunchtime doubly so.

Re: Free Software Bazaar

Alex de Haan
Hoi,

Ben er al en neem mijn laptop mee met Ubuntu erop. Heb nog een paar Ubuntu cd's liggen maar neem ook
de cd-fabriek mee, je kan daarmee een kleine 60 cd's per uur branden mocht je tekort komen.

Ik sta samen met Pieter Valentijn van TurboCash.

Groet,

Alex de Haan
Stichting SoftwareConsulent.nl

Dennis Kaarsemaker schreef:

> [...]
> vul je gegevens in.
>
> Laat je niet afschrikken door de hoge prijzen van SANE: De Free Software

alex.vcf (304 bytes) Download Attachment

Re: Free Software Bazaar

arie de jonge
> [...]
>
> De free software bazaar is volgende week woensdag - het wordt hoog tijd
> om te inventariseren wie mee gaat en wie wat meeneemt.

ik heb nog wel een stel 5.10 cd´s ( 30 a 40, meest x86 maar ook nog een
paar ppc en amd64 ), kan ik die bij iemand afgeven?
in woon in Rozenburg, vlakbij Rotterdam

Arie de Jonge

--
"So raise the candles high 'Cuz if you don't we could stay black against the night Oh raise them higher again and if you do we could stay dry against the rain" Candles in the rain , Melanie Safka

Re: Free Software Bazaar

Nico Veenkamp
Dennis,

Op do, 11-05-2006 te 23:12 +0200, schreef Dennis Kaarsemaker:
> De free software bazaar is volgende week woensdag - het wordt hoog tijd
> om te inventariseren wie mee gaat en wie wat meeneemt.

OK, ik heb me aangemeld op de Wiki. Ik neem een laptop mee met daarop
XGL en Compriz plus een dertigtal CD's.

Nico Veenkamp
Open Source Solutions for Internet (OSSFI)
T: 06-53193353
E: [hidden email]
W: http://www.ossfi.nl

Re: Free Software Bazaar

Herman Bos-3
Dennis Kaarsemaker wrote:

> [...]
> vul je gegevens in.
>
> Laat je niet afschrikken door de hoge prijzen van SANE: De Free Software

Ik ga er misschien heen. Maar ik kan het nog niet met zekerheid zeggen.