Free Thursday, 2017-11-09, 18:00, *Black Door*

Free Thursday, 2017-11-09, 18:00, *Black Door*

Jaakko Niemi

Suomeksi

Free Thursday on säännöllinen tapahtuma pääkaupunkiseudun alueella
oleville ihmisille, jotka ovat kiinnostuneita vapaista ohjelmista (free
software, open source software). Tapaamme joka kuukauden toisena
torstaina, kello 18:00 jossakin baarissa. Ei muodollista ohjelmaa, ei
sponsorointia. Tervetuloa!

Seuraava tapahtuma on torstaina 9.11.2017, kello 18:00, paikkana Black Door.

In English

Free Thursday is a regular event for people in the Helsinki area
interested in free software / open source software. We meet on the
second Thursday each month, at 18:00, in some bar. There is no formal
program, and no sponsorship. You're welcome!

The next event will be on Thursday, November 9th, 2017 at 18:00, in Black Door.

--

aapuuva

aimo ruoho

Hei Jaakko,

haluaisitko neuvoa minulle, miten saisin donglelle toimivan ubuntu 17.10:n?

Niitä tulee kyllä raakoina kiintolevylle, mutten osaa muuntaa niitä toimiviksi...

Ehkä 16.04 olisi sittenkin parempi?

Minulla on 15.04, mutta en saa sitä päivitettyä uudempaan.

En osaa ohjelmoida. Minulla on 80 vuotta sähläämistä takana.

Olen lähinnä laitteistojen purkaja/kokooja.

Kaikkea hyvää sinulle sinne Suomeen.

[...]

Black Door on uudessa osoitteessa, Kaisaniemenkatu 4. Tervetuloa nauttimaan erinomaisesta Real Alesta ja kymmenistä muista oluista. Valikoimissa myös runsaasti ...
OpenStreetMap is a map of the world, created by people like you and free to use under an open license. Hosting is supported by UCL, Bytemark Hosting and Imperial ...

[...]

Ari Torhamo-2

MInä sain luotua USB-muistilta käynnistyvän 17.10:n ongelmitta mkusb:n avulla:

https:/1/help.ubuntu.com/community/mkusb

Käytin graafista dus-versiota.

-Ari-

On 08.11.2017 21:51, Aimo Ruoho wrote:

[...]

VS: aapuuva

aimo ruoho

Kiitos! Jos asut tässä lähellä (Espanjan Torreviejassa tai lähistöllä), voisin piipahtaa.

Lähetetty Windows 10:n Sähköpostista

VS: aapuuva

aimo ruoho

Kiitos!

Avasin emailisi Windows 10-koneeseen, mutta se ai avautunut.

Pitänee yrittää Linux Mint-laitteella. Avautuisikohan?

AMI

Lähetetty Windows 10:n Sähköpostista