Fwd: [loco-council] Fwd: ubuntu-dk will expire soon from locoteams-verified

Fwd: [loco-council] Fwd: ubuntu-dk will expire soon from locoteams-verified

Søren Bredlund Caspersen
Hej Ubuntu Danmark

Det er ved at være tid til ReVerification,
altså, hvis vi skal vedblive at være et "anerkendt" LoCo team, skal vi
have lavet en ansøgning.

Det kan være det er et oplagt punkt til næste møde (som jeg ikke lige
ved hvornår er), men hvis nogen har lyst til at gå i gang med
processen med at få skrevet en ansøgning på Wiki'en osv, så skal man
bare gå i gang med det samme - der er ingen grund til at vente til
næste møde.

For yderligere info, se:
https://wiki.ubuntu.com/LoCoCouncil/TeamVerificationGuidelines#Re-Verification

Mvh.