Indkaldelse til Generalforsamling i Foreningen af danske Ubuntubrugere

Indkaldelse til Generalforsamling i Foreningen af danske Ubuntubrugere

Søren Bredlund Caspersen
Hej alle

Hermed indkalds til ordinær generalforsamling i Foreningen af danske
Ubuntubrugere mandag d. 26. maj kl. 20.00.
Generalforsamlingen afholdes i IRC kanalen #ubuntu-dk-moede på
Freenode Netværket.
Hvis man ikke har en dedikeret irc-klient kan man benytte sin borwser
og dette link:
https://webchat.freenode.net/?nick=Ubuntubruger.&channels=ubuntu-dk-moede

Jeg håber at se en masse mennesker på dagen, og håber også at der
bliver stillet en masse spændende forslag til hvordan vi kan sprede
det glade Ubuntu budskab. Bemærk at forslag skal sendes til
bestyrelsen senest d. 18. maj.
Bemærk også at opstilling til bestyrelsen og andre tillidsposter skal
ske senest d. 19. maj.

Mvh.
Søren

Vores vedtægter, referater fra tidligere generalforsamlinger osv. kan findes på:
https://ubuntudanmark.dk/forening/
Bemærk specielt:

Forslag, der ønskes behandlet på generalforsamlingen, skal være
bestyrelsen i hænde senest 8 dage før generalforsamlingen [...]
Forslag om vedtægtsændringer, der ønskes behandlet, skal være
bestyrelsen i hænde senest 1. april

Opstilling til tillidsposter skal ske skriftligt til bestyrelsen
senest 7 dage før generalforsamlingen [...] Hvis ikke der er opstillet
nok til kampvalg, kan skriftlig nominering ske på selve
generalforsamlingen hvis mindst 5 fremmødte ønsker dette.

Re: Indkaldelse til Generalforsamling i Foreningen af danske Ubuntubrugere

Søren Bredlund Caspersen
Hej alle

Der er ikke kommet nogen forslag til generalforsamlingen.

Der er heller ikke specielt mange der har ønsket at stille op til
tillidsposter, så ifølge vedtægterne er det muligt at stille op på
selve dagen.

Så jeg håber at se rigtig mange af jer på mandag d. 26. maj kl. 20.00
i #ubuntu-dk-moede kanalen på Freenode.

Mvh.
Søren