Invitación personal de Yigal Lupo

Abin Mathew-2
UNYK
Si no puedes pulsar los enlaces, pulsa « Mostrar el contenido » e inténtalo de nuevo.
Correo-electrónico enviado el 1/2/2008 10:03:22 AM, por Yigal Lupo:

Buenos días,

¡Por fin un sistema inteligente y sencillo para administrar sus contactos!

Con UNYK, he reunido todos mis contactos en una sola libreta de direcciones, que se actualiza automáticamente. Uno de mis contactos modifica sus datos en UNYK.com: mi libreta se actualiza. Modifico un dato en UNYK.com: la libreta de mis contactos se actualiza. ¡Es sencillo, pero me cambia la vida!

¿Puedo agregar tu nombre a mis contactos? ¡Para aceptar, pulsa aquí!

Tú también podrás montar tu propia libreta de direcciones inteligente.

Yigal Lupo
UNYK : 076 DGC
Esta invitación ha sido enviada por tu contacto Yigal Lupo.
¡Si ya no quieres recibir invitaciones a utilizar UNYK de parte de tus contactos, pulsa aquí!

Re: Invitación personal de Yigal Lupo

Eli Daian
מה לעזאזל?

¿Puedo agregar tu nombre a mis contactos? <a href="http://w3.unyk.com/CT00001001ODE3MTc0.HTML?D=2008-01-02" target="_blank" onclick="return top.js.OpenExtLink(window,event,this)">¡Para aceptar, pulsa aquí!

¡Si ya no quieres recibir invitaciones a utilizar UNYK de parte de tus contactos, <a href="http://w3.unyk.com/CT00001004ODE3MTc0.HTML?D=2008-01-02" target="_blank" onclick="return top.js.OpenExtLink(window,event,this)">pulsa aquí!

Re: Invitación personal de Yigal Lupo

Eli Daian
אוקיי
הינה התרגום:

בוקר טוב,

סוף סוף מערכת חכמה ופשוטה לניהול אנשי הקשר!

עם UNYK, אני יכול לאחד את כל אנשי הקשר שלי בפנקס כתובות יחיד ,
שמתעדכן אוטומטית . אם אחד מאנשי הקשר שלי משנה את הפרטים שלו
ב-UNYK.com: פנקס הכתובות שלי מתעדכן. אם אני משנה פרט ב-UNYK.com: פנקס הכתובות
של אנשי הקשר שלי מתעדכן. זה פשוט, אבל זה משנה את החיים!

האם אני יכול להוסיף את שמך לאנשי הקשר שלי? כדי להסכים, לחץ כאן!

אתה גם תוכל לנהל את פנקס הכתובות החכם שלך.

יגאל לופו
UNYK : 076 DGC

זה נראה לי כמו פרסומת, או דואר זבל
אבל איך זה הגיע אלינו?

2008/1/2, Eli Daian <[hidden email]>:
[...]

זה באמת הדבר המוזר
בגלל זה שלחתי מה זה בהתחלה
לא אמור להיות מסנן לרשימת תפוצה?
אני לא יעשה לזה Report as spam מהאימייל שלי כי אז אני לא אקבל יותר את הרשימת תפוצה
אבל אולי יש דרך לעשות את זה ברשימת תפוצה?
בכל מקרה, אני אקרא באותיות הקטנות שלמטה אם יש דרך לכתוב לו שאנחנו לא רוצים את האי מייל הזה...

בתאריך 02/01/08, Beni Gazala <[hidden email]> כתב:

WTF

זה פרסומת באמת, איך הגיע לפה פרסומת?

האם אני יכול להוסיף את שמך לאנשי הקשר שלי? כדי להסכים, <a href="http://w3.unyk.com/CT00001001ODE3MTc0.HTML?D=2008-01-02" target="_blank" onclick="return top.js.OpenExtLink(window,event,this)">לחץ כאן!

--
BeNi Gazala

Re: Invitación personal de Yigal Lupo

Eli Daian
טוב באמת היה קישור כזה אז לחצתי עליו והוא אמר שהאי מייל של הרשימת תפוצה לא יקבל מהם יותר אי מיילים
אבל בכל זאת אני המום שפרסומות מגיעות אלינו לרשימת תפוצה

בתאריך 02/01/08, Eli Daian <[hidden email]> כתב:
[...]

זה גם יכול להיות אבל זה לא אמור לעבור דרך כל מיני מסננים של קנוניקל?
(אני חושב שהרשימת תפוצה היא של קנוניקל)

בתאריך 02/01/08, Igor Konforti <[hidden email]> כתב:
אולי יגאל קיבל וירוס ובלי רצון שלו הוא שלח לנו ספאם...

[...]

nv היה לך כל כך כיף בזה?

בתאריך 04/01/08, Amir Eldor <[hidden email]> כתב: