Invitatie Linux Install Fest

Matei Oprea
Salut,

Numele meu este Matei Oprea si fac parte din ROSEdu. Anul acesta ( la fel ca in ceilalti ani ), se desfasoara Linux Install Fest [0] si la fel ca si in ceilalti ani, am avea nevoie de ajutorul comunitatii Ubuntu atat pe partea de materiale ( CD-uri, stickere, etc cu Ubuntu ) cat si ca Helperi.

Evenimentul se desfasoara sambata viitoare, 11 Octombrie in holul EC al Facultatii de Automatica si Calculatoare, UPB de la ora 10 AM.

Formularul de inscriere la [1].

Multumesc,

--
Oprea Matei

Răspuns: Invitatie Linux Install Fest

SILVIU VLAD-NICULESCU
Salut,

Mulțumesc foarte mult pentru invitație !

Silviu Vlad-Niculescu

În Duminică, 5 Octombrie 2014 15:01:03, Matei Oprea <[hidden email]> a scris: