Kan i på én eller anden måde, hjælpe mig med , at udskifte programmet Linux Mint med Ubuntu. Jeg kan føler mig ikke hjemme i Mint versionen.

Kan i på én eller anden måde, hjælpe mig med , at udskifte programmet Linux Mint med Ubuntu. Jeg kan føler mig ikke hjemme i Mint versionen.

Hans Kirkmand

MVH Hans Kirkmand.

Sendt fra Mail til Windows 10

Re: Kan i på én eller anden måde, hjælpe mig med , at udskifte programmet Linux Mint med Ubuntu. Jeg kan føler mig ikke hjemme i Mint versionen.

Søren Bredlund Caspersen
Hej Hans Christian

Du får måske bedre hjælp på vores forum. Det kan du finde her:

Mvh.
Søren