Lite ubuntuprylar över...

David Henningsson-2
Hej!

Det var ett par år sedan jag slutade på Canonical och går inte på så
mycket Linuxkonferenser längre. Men jag har en liten kartong med
ubuntuprylar över - några T-shirts, några lanyards, en hög
klistermärken...är det någon som kommer att göra reklam för Ubuntu på
nån konferens el dyl och behöver lite giveaways så kan ni höra av er.

// David

Re: Lite ubuntuprylar över...

Nafallo Bjälevik-2
 Hejsan,

On 21/11/17 22:07, David Henningsson wrote:
> [...]
> klistermärken...är det någon som kommer att göra reklam för Ubuntu på
> nån konferens el dyl och behöver lite giveaways så kan ni höra av er.

Ny laptop. Klistermärken säger du? Några över fortfarande?

Cheers,
Nafallo
--
Nafallo Bjälevik <[hidden email]>

Re: Lite ubuntuprylar över...

Joakim Waern
Om inte David har några kvar så har jag ett gäng. Kostar ett frimärke!

/Joakim

> [...]
>
> Hejsan,

> Ny laptop. Klistermärken säger du? Några över fortfarande?

Johan Ryberg
Hej,

Om du har kvar så tar jag också gärna något klistermärke att pryda mina laptops.

Mvh Johan

On Feb 2, 2018 12:05, "Joakim Waern" <[hidden email]> wrote:
> [...]

> Hejsan,

> Ny laptop. Klistermärken säger du? Några över fortfarande?

Mikael Hammarlind
Klart om du har en töja kvar.Betalar med swish. samt porto.