Quantcast

Migrare Forum Ubuntu.ro de pe FluxBB pe Discourse

Migrare Forum Ubuntu.ro de pe FluxBB pe Discourse

Raz Taz
Pe autorul scriptului il cheama Vinoth Kannan (vinothkannans - vinkas.com). Daca e nevoie pot sa ii scriu pe forumul Discourse, ca s-a oferit sa ajute.

Alte detalii istorice legate de dezvoltarea scriptului, in acest thread:
https://meta.discourse.org/t/import-migration-tool-from-fluxbb/51168/

Cele bune,
Razvan
(RazTaz)

Re: Migrare Forum Ubuntu.ro de pe FluxBB pe Discourse

Alexandru Cucu

Salut,

Este pentru FluxBB 1.2? Nu de alta, dar nu văd specificat pe nicăieri și știu că s-a modificat baza de date de mai multe ori de atunci.

---
Alex Cucu
Sent from my Android phone

On Oct 12, 2016 23:02, "Raz Taz" <[hidden email]> wrote:

> [...]
> (RazTaz)

Re: Migrare Forum Ubuntu.ro de pe FluxBB pe Discourse

Am intrebat asta si am primit urmatorul raspuns, de la echipa Discourse:

Hi Vinoth,

Thank you very much for your work. Could you please confirm that your import script will work with FluxBB 1.2?

Many thanks,
RazTaz

I think by far the easiest way for him to confirm that would be to test his script against your database dump :wink:

We can vouch for Vinoth as a trustworthy guy!

Mai mult de atat, chiar ca nu vad ce ar putea sa faca pentru noi.

Cele bune,
Razvan

> [...]

> (RazTaz)

Re: Migrare Forum Ubuntu.ro de pe FluxBB pe Discourse

bela atili
dragii mei din marele meu pacat nu am cultura dezvoltata de engleza.
cunosc engleza de balta gen ILIESCU ca la rusi.
dar va multumesc pt ca anuntati ori ce noutate sau modificari

Pe 13 octombrie 2016, 23:56, Raz Taz <[hidden email]> a scris:
> [...]

> Alte detalii istorice legate de dezvoltarea scriptului, in acest thread:

bela

Re: Migrare Forum Ubuntu.ro de pe FluxBB pe Discourse

Raz Taz
inca un mesaj: