Oportunitate Python/Generalist

Stas Sușcov
Salut,
sunt în căutare de un coleg la startup-ul la care lucrez, iMedicare.

Am pus un anunț pe angel.co:
https://angel.co/imedicare/jobs/54414-python-developer

iMedicare are în întregime echipa sa de dezvoltare și produs în
Cluj-Napoca.
Deși avem un birou în centrul Clujului, echipa este una distribuită.

iMedicare este un produs construit din mai multe servicii distribuite.
Lucrăm cu multe date și în curând vom lansa o nouă versiune.

Ca companie încercăm să dăm cât putem înapoi comunității,
însă din lipsa resurselor nu prea am reușit să facem acest lucru constant.
Sper să schimbăm acest aspect în viitorul apropiat.

Sunt dispus să revin cu mai multe detalii dacă există întrebări/interes.
Apreciez orice ajutor din partea voastră prin sugestii sau simplu
partajarea anunțului printre potențiali candidați/colegi.

Mulțumesc anticipat.

Re: Oportunitate Python/Generalist

Andrei Nussem
Salut,

Sunt sysadmin windows si linux. Am un virtual private server (Linux) si pot sa hostez sit-uri,domenii, aplicatii daca sunteti interesati.

[...]

Andrei, mulțumim, însă nu asta căutăm, vezi în anunț...

În data de Fri, 27 Feb 2015 13:19:26 +0200, Andrei Nussem <[hidden email]> a scris:

[...]

tittuus
Aud pentru prima data de iMedicare. Nu stiu despre ce este vorba, dar stiu ce este astazi medicina oficiala, ce a fost alta data, in diverse timpuri si locuri, ce ar trebui sa fie daca lumea ar fi lume si oamenii oameni.
Nu vreau sa va retin, nici sa fac pe eruditul. M-ar interesa insa ce este acest Imedicare, mai ales daca are vreo legatura cu medicina individului sau a societatii.
Va doresc tot succesul pe care il meritati.
George

În data de 27 februarie 2015, 13:19, Andrei Nussem <[hidden email]> a scris: