Pachet de CD-uri pentru Echipa Ubuntu România

Pachet de CD-uri pentru Echipa Ubuntu România

Alex Eftimie-3
Salut,

La o săptămână de la lansarea noului Ubuntu a sosit și pachetul de
CDuri al echipei Ubuntu România:
 * Ubuntu 10.10 – 250 CDuri
 * Kubuntu 10.10 – 50 CDuri
 * Ubuntu 10.10 Server PC – 50 CDuri

Aceste CDuri sunt destinate evenimentelor de promovare Ubuntu și nu
uzului personal (puteți comanda CDuri personale de pe
https://shipit.ubuntu.com/).

Dacă doriți să primiți un pachet de CDuri sunteți rugați trimiteți un
email către [hidden email]. Detalii despre datele de care
avem nevoie și un raport găsiți pe pagina wiki dedicată:
https://wiki.ubuntu.com/RomanianTeam/Proiecte/Promovare/DistribuireCD .

Dorim ca în urma fiecărui eveniment de promovare să trimiteți și un raport:
 * cum a decurs,
 * probleme întâlnite,
 * fotografii/filme,
 * materiale utilizate (postere, prezentări, etc.),
 * impresii, etc.
În funcție de relevanță, aceste rapoarte vor fi publicate ca știri pe
http://ubuntu.ro/blog și/sau http://softwareliber.ro/stiri/ și ne vor
ajuta să organizăm mai bine viitoarele evenimente de promovare.

Re: Pachet de CD-uri pentru Echipa Ubuntu România

Stefan Sevastre
daca ma ofer sa fac o campanie de promovare Ubuntu de ce am nevoie?

Re: Pachet de CD-uri pentru Echipa Ubuntu România

Alexandru Cucu
Spune detalii despre ce vrei sa faci mai exact si iti putem trimite un
pachet cu materiale (CD-uri, autocolante, etc.)
Totul e sa ne dai un raport complet cu ce a scris si Alex Eftimie dupa
toata treaba.

2010/10/20 Stefan Sevastre <[hidden email]>:
> daca ma ofer sa fac o campanie de promovare Ubuntu de ce am nevoie?
>
> --

Alexandru Cucu

Re: Pachet de CD-uri pentru Echipa Ubuntu România

jani.monoses@gmail.com
http://www.ubuntu.ro/participa/promovare

2010/10/20 Stefan Sevastre <[hidden email]>
daca ma ofer sa fac o campanie de promovare Ubuntu de ce am nevoie?

Re: Pachet de CD-uri pentru Echipa Ubuntu România

Stefan Sevastre
deocamdata mai caut niste prieteni care ar putea sa ma ajute fiindca nu pot sa fac singur.daca este cineva din barlad si ar putea sa ma ajute sa posteze aici.

Re: Pachet de CD-uri pentru Echipa Ubuntu România

marius adrian popa
2010/10/20 Alex Eftimie <[hidden email]>:

> [...]
> http://ubuntu.ro/blog și/sau http://softwareliber.ro/stiri/ și ne vor
> ajuta să organizăm mai bine viitoarele evenimente de promovare.

O sa facem la Petru Maior (Targu mures) un eveniment / prezentare ubuntu 10.10
o sa trimit detalii pe lista si eventual o sa avem nevoie de cd-uri ,
trimit pe email cam cat este necesar

Re: Pachet de CD-uri pentru Echipa Ubuntu România

Stas Sușcov
În data de Jo, 21-10-2010 la 11:57 +0300, marius adrian popa a scris:

> O sa facem la Petru Maior (Targu mures) un eveniment / prezentare ubuntu 10.10
> o sa trimit detalii pe lista si eventual o sa avem nevoie de cd-uri ,
> trimit pe email cam cat este necesar

Mulțumită lui Alex, au ajuns CD-urile pentru Cluj-Napoca.
Cum fac mai departe? Cui le las, Horia mai vrei să te ocupi (să
distribuie pentru zona de nord, dacă Alexandru rezolvă partea de sud)?