Ping

Michal Smereczynski
Cześć wszystkim,
Czy społeczność jeszcze czytuje tę listę? Szukam chętnych na spotkanie z okazji 18.04 w Warszawie. Niech się spotka LoCo ;) Biorę na siebie organizację. Kto zainteresowany?

Pozdrawiam,
Michał Smereczyński

Re: Ping

Przemysław Kujawski-2
W dniu 27 lutego 2018 19:39 użytkownik Michal Smereczynski
<[hidden email]> napisał:
> Cześć wszystkim,

Cześć :-)

> Czy społeczność jeszcze czytuje tę listę?

Pewnie jacyś czytający się znajdą ale lata swojej świetności lista ma
już chyba za sobą.

> Szukam chętnych na spotkanie z okazji 18.04 w Warszawie. Niech się spotka LoCo ;) Biorę na siebie
> organizację. Kto zainteresowany?

Jesteś pewien, że chcesz się podjąć tego, niewdzięcznego zadania? ;-)
Jakiś wstępny termin? Zakładam, że 26 kwietnia czyli czwartek raczej odpada?

Re: Ping

michal

Piątek, 27.04? Akurat przed długim weekendem ;)

    <[hidden email]> napisał:

    > Cześć wszystkim,

    Cześć :-)

> [...]

    Jakiś wstępny termin? Zakładam, że 26 kwietnia czyli czwartek raczej odpada?

    Zasady dyskusji na li¶cie: http://maciej.chojnacki.name/ubuntu/

Re: Ping

Michal Smereczynski

> [...]

Jakiś wstępny termin? Zakładam, że 26 kwietnia czyli czwartek raczej odpada?

 Poszedł split-brain - sorki :D Proponuję 27.04.

Re: Ping

Krzysztof Zubik
W dniu 27.02.2018 o 19:48, Michal Smereczynski pisze:

> [...]

Jakiś wstępny termin? Zakładam, że 26 kwietnia czyli czwartek raczej odpada?

 Poszedł split-brain - sorki :D Proponuję 27.04.

Witam.
Wyglada ciekawie proponowane spotkanie uzytkownikow Ubuntu. Czy
ja dalbym rade przyjechac do Wa-wy. tego jescze nie wiem. Zalezy
od kiolku czynnikow, czy bede m,ogl sobie pozwolic na to,
nocleg i jaki termin. 18 kwietnia moze bym dal rade.
Jednak 27 kwietnia zdecydowanie nie gdyz wtedy rozpoczyna sie
Bachotek. Dotad zebralem tegoroczne dobre inne impry
pod http://www.kzubik.gda.pl/2018..html Pewnie z czasem
dodam ich wiecej i chyba niedlugo.

Open Source jest dziś największym i najważniejszym nurtem w sektorze IT - albo dasz się ponieść na fali, albo utoniesz próbując płynąć pod prąd...
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243