Propunere

sorin badulescu
Buna ziua
Ma numesc Badulescu Sorin  dezvolt un forum pe domeniul www.afaceriweb.org  si doresc sa promovez ideea de software liber pe ,langa altele pe acest forum,
Deci va rog sa imi oferiti sau sa postati dvs. materiale pentru promovarea dvs.
In situatia in care sunteti de acord  pot prelua din zona de wiki
Astept mesajele dvs.
Sorin Badulescu
www.afaceriweb.org
www.metabon.info.ro
0723070401

Re: Propunere

Stefan Sevastre
Nu prea am inteles, exact cum e faza. Ce materiale?

Re: Propunere

Tudor Pop
Așteptăm detalii. Să vedem la cât îi ceasu'.

2013/1/12 Stefan Sevastre <[hidden email]>
Nu prea am inteles, exact cum e faza. Ce materiale?

Re: Propunere

tittuus
Buna ziua,
Sunt de acord cu propunerea Dv. Dispun de relativ multe materiale, pe o serie de probleme de oarecare interes. Ce as avea de facut, in ce conditii? Poate ca nu ar fi rau sa ne si vedem. In ce colt de tara va aflati? Eu sunt undeva la poalele Muntilor Apuseni, unde mi-ar place sa ne vedem pentru a perfecta totul. In acst scop, ofer cazare pentru o scurta vacanta. Puteti veni singur sau insotit de alte cateva persoane.
Din motive tehnice, nu am acces la internet in fiecare zi. Raspundeti la [hidden email].
George Piscoci Danescu

În data de 12 ianuarie 2013, 18:28, Tudor M Pop <[hidden email]> a scris:
Așteptăm detalii. Să vedem la cât îi ceasu'.

2013/1/12 Stefan Sevastre <[hidden email]>
Nu prea am inteles, exact cum e faza. Ce materiale?

Re: Propunere

Tudor Pop
Hmm. Se pare că nu m-am făcut înțeles. Vrem detalii. Adică exact despre ce e vorba. Ce propuneți. Ce aveți. Ce vreți să oferiți. Eu unul sunt încă în ceață.
Cu plimbările prin Apuseni o lăsăm pentru la vară. Poate până atunci ne și lămurim.

2013/1/13 <[hidden email]>
[...]

Ceea cepot si as dori sa prezint si sa ofer pe internet, intr-un fel sau altul, tine de lumea cartilor si ideilor interzise astazi ca si ieri, la noi sau in alte tari. In urma cu vreo 25 de ani am fondat la Paris Libraria Romaneasca Antitotalitara, care continua sa existe, desi eu m-am retras in munti. La varsta mea, s-ar putea sa nu-mi convina sa astept pana la vara. Nu lasa pe maine cepoti face astazi.
Pentru amanunte. incercati pe internet www.aaargh (Asociatia fostilor amatori de povesti despre razboaie si holocausturi). Va trebui sa insistati un pic intrucat situl asta este uneori cenzurat in fel si chip. In Franta, de exemplu, el nu poate fi accesat decat printr-un anonimizor. Situl functioneaza in peste 20 de limbi, intre care si limba romana. Gasiti acolo o multime de carti ce pot fi descarcate gratuit. Din pacate, sectorul romanesc este destul de slab reprezentat. Acest sector ar putea fi insa organizat separat, sub un alt nume simai pe probleme strict romanesti.
Daca Dv credeti ca lumea asta este perfecta si trebuie doar ameliorata pe ici pe colo, atunci nu vomputea face mare lucru impreuna. Daca dimpotriva, credeti ca ar trebui secat oceanul de minciuna in care traiesc popoarele, atunci am putea analiza cam ce s-ar putea face, cum, cu ce mijloace si asa mai departe.
In rest, muntii au farmecul lor in toate anotimpurile.
Multumesc pentru raspuns.
GPD

În data de 13 ianuarie 2013, 17:30, Tudor M Pop <[hidden email]> a scris:

2013/1/13 <[hidden email]>

[...]

marius adrian popa
Cred ca e un forum pe care se poate posta informatii despre software
liber desi pare un site de spam cu multe reclame
si continut mai mult de pe alte site-uri

oricum noi avem deja forumul de ubuntu fara spam si fara reclame
http://forum.ubuntu.ro/
daca o sa fie necesar pornesc o instanta de forum si pt softwareliber.ro