Radek 9200 a Breezy

Maciej Chojnacki

Czy kto? z szanownych listowicz?w ma mo?e Radeona 9200? Jak toto dzia?a
w Ubuntu? ?adnych problem?w? Wpad?a mi w ?apy taka karta i zastanawiam
si? nad zast?pieniem mojego wys?u?onego GF 2 MX.

--
Maciek
http://pl.ubuntuguide.org (http://przewodnik.ubuntu.pl)

Re: Radek 9200 a Breezy

bluszcz
Dnia piątek 18 listopad 2005 21:55, Maciej Chojnacki napisał:
> Czy ktoś z szanownych listowiczów ma może Radeona 9200? Jak toto działa
> w Ubuntu? Żadnych problemów? Wpadła mi w łapy taka karta i zastanawiam
> się nad zastąpieniem mojego wysłużonego GF 2 MX.

Będzie działać dobrze.

--
 __     __   Rafał Zawadzki [jid/mail: [hidden email], skype: blvszcz]
|  |--.|  |.--.--.-----.-----.----.-----. [www: http://bluszcz.jabberpl.org]
|  _  ||  ||  |  |__ --|-- __|  __|-- __| [ http://pyrss.jabberstudio.org/ ]
|_____||__||_____|_____|_____|____|_____|                 つた

Re: Radek 9200 a Breezy

costa-6
Dnia piątek, 18 listopada 2005 21:55, Maciej Chojnacki napisał(a):

> Czy ktoś z szanownych listowiczów ma może Radeona 9200? Jak toto działa
> w Ubuntu? Żadnych problemów? Wpadła mi w łapy taka karta i zastanawiam
> się nad zastąpieniem mojego wysłużonego GF 2 MX.

mój radeon 9600 po prostu bez żadnego mrugnięcia okiem wstał po zainstalowaniu
paczek i wsparcie 3d mam pełne. nawet nic konfigurować specjalnie nie
musiałem. eeeeh, gdybyż jeszcze w et jakoś dźwięk mi się udało uruchomić...
granie bez hałasu nie ma sensu. a gierka ponoć miodna.

--
CoSTa/marsmellow
costa(at)kofeina.net | http://costa.kofeina.net

Re: Radek 9200 a Breezy

Wit Wilinski
On Friday 18 November 2005 22:03, Rafal Zawadzki wrote:

> Będzie działać dobrze.
Dobrze czy nie dobrze - dzialac bedzie. Ale zostawilbym na Twoim miejscu na
razie GF i upolowal cos lepszego - i to najlepiej NVidii, sterowniki ATI
nigdy nie dzialaly dobrze, a DRI dzialaja wolno...;)
--
[ JID: [hidden email] ] [ Mobile: +4527499228 ]

Re: Radek 9200 a Breezy

peter-63
Ja mam Radeon 9200SE, wprawdzie sam bym go nie skonfigurowa?(tak ?eby
mia? przy?pieszenie), ale s? ?wietne how-to w sieci, np.
http://forum.ubuntu.pl/viewtopic.php?t=3093
chocia? jest ich o wiele wi?cej.

Re: Radek 9200 a Breezy

Mateusz Adamczyk
Witam,
Ja mam Radeona 9000 Pro.
Jak miałem (jeszcze wtedy) swieże Kubuntu-Hoary to po zainstalowaniu
paczek ruszył z pełną akceleracją (
http://www.madamczyk.boo.pl/zrzut%20ekranu3.png ). Niestety według
mnie prawdziwa przezroczystość nie działała tak jak powinna, więc
myślalem, że coś jest nie tak i wywaliłem wszystko żeby zrobić od
nowa. Niestety za drugim razem już mi się nie udało. Później na forum
wyczytałem, że prawdziwa przezroczystość nie działa zbyt szybko na
radeonach, więc to co było u mnie to chyba było tak jak pownno być.
Ehh wieczna głupota ludzka... Obecnie czekam na płytki z Breezym -
postawię system na nowo więc może wtedy znowu mi się uda. Aczkolwiek z
chęcia tego radeona wymieniłbym na jakiegoś Geforca.

--
Mateusz pozdrawia,
http://madamczyk.jogger.pl