Re: [Prolinux] FLOSS Camp 2012

Alexandru Cucu
Salut,

E perfect :)
Trimit mesajul pe listele mai multor comunitati. (chiar nu stiu de ce nu
ai trimis pe GSL)

Ne trebuie un formular prin care sa strangem propuneri pentru data, apoi
pentru inscrieri. Cred ca le are Stas deja din anii trecuti.

camp.softwareliber.ro e aici:
https://github.com/softwareliber/flosscamp/

On 05/04/2012 04:36 PM, Doru Ilasi wrote:

> [...]
>
> Propunere Floss Camp 2012 - Padina Ursului - Fundata:
> http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&msa=0&msid=208363578752710359320.0004bf356ed3230160414
>
> + frumos tare
> + izolat bine (nu ca data trecuta n-ar fi fost) : dincolo de locatie =
> prapastie
> + accept cert ptr campare
> - nu e apa curgatoare (ar fi si culmea sa fie la altitudea aia) ... dar
> + o rezolvam de la cabana
> + pensiune exceleta, nu va uitati ca e inca in constructie (super om acolo)
>
> Astept opinii, propuneri alternative sau inscrieri in masa

Alexandru Cucu

Re: [Prolinux] FLOSS Camp 2012

Stas Sușcov
Mulțumim Doru,
o să actualizez pagina pentru 2012 în scurt timp.
Dacă mai există doritori să primească acces la administrarea site-ului, vă
rog să dați un semn în privat.

Spor.

În data de Fri, 04 May 2012 17:12:10 +0300, Alexandru Cucu
<[hidden email]> a scris: