Re: Rezumat ubuntu-ro, Vol 86, Nr. 6

Razvan
Pe 15.05.2012 15:00, [hidden email] a scris:

> Trimiteţi mesajele adresate listei ubuntu-ro la adresa
> [hidden email]
>
> Pentru a vă abona sau dezabona prin intermediul Internetului, vizitaţi
>
> sau, prin intermediul unui mesaj email: trimiteţi un mesaj cu
> subiectul sau mesajul 'help' la adresa
> [hidden email]
>
> Puteţi apela persoana care administrează lista la adresa
> [hidden email]
>
> Când răspundeţi, vă rugăm să editaţi câmpul Subiect pentru a fi cât
> mai specific, nu doar "Re: Contents of ubuntu-ro digest..."
>

> Topicile de azi:

> [...]

Daniel Șerbănescu
Ce e, măi frate, cu mail-urile astea goale de la Matei Vasile???

Eu le-am raportat de vreo 2-3 ore pe lista de discuții, am trimis chiar și o cerere administratorilor să le blocheze într-un anumit mod... acum să vedem ce măsuri se iau... îmi pare rău să spun dar în caz că nu se vor rezolva curând eu mă voi dezabona de la această listă