Re: Ubuntu-NL Verzamelmail, Volume 148, Nummer 1

Re: Ubuntu-NL Verzamelmail, Volume 148, Nummer 1

jack
​Ik weet niet wat er aan de hand is bij ubuntu maar er gebeuren rare dingen...
voor het eerst in 15 jaar is gister mijn systeem gecracht na een update
en vandaag krijg ik "een antwoordt " op een mail die ik nooit of heel lang geleden (jaren) ooit heb gesteld ....

mvg

Jack

Op 28 juni 2017 om 14:00 schreef <[hidden email]>:
Stuur Ubuntu-NL maillijst aanmeldingen naar
        [hidden email]

Om u aan of af te melden via het web, bezoek
of stuur een e-mail bericht met als onderwerp of tekst het woord
'help' naar
        [hidden email]

U kunt de persoon die de lijst beheert bereiken op
        [hidden email]

Als u berichten beantwoordt, gelieve meer specifieke informatie in de
onderwerp-regel op te nemen dan alleen maar "Re: Inhoud van Ubuntu-NL
verzamelmail..."

Onderwerpen van vandaag:

   1. Upgrade (Jeroen Timmerman)
   2. Re: Upgrade ([hidden email])

Message: 1
Date: Wed, 28 Jun 2017 09:59:50 +0200
From: Jeroen Timmerman <[hidden email]>
To: [hidden email]
Subject: Upgrade

Beste mensen,

Ik gebruik Ubuntu 12.04 LTS 64 bit, nu kan ik via updatebeheer de versie
gaan back-uppen? (email, gegevens, enz.) Blijven al mijn instellingen en
gegevens behouden met deze upgrade?

Ik zou heel erg geholpen zijn met uw antwoord.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
carpenter

------------------------------

Message: 2
Date: Wed, 28 Jun 2017 11:22:30 +0200
From: [hidden email]
To: Jeroen Timmerman <[hidden email]>
Cc: [hidden email]
Subject: Re: Upgrade

Jeroen Timmerman schreef op 28-06-2017 9:59:
> Beste mensen,
>
> Ik gebruik Ubuntu 12.04 LTS 64 bit, nu kan ik via updatebeheer de
> versie <a href="tel:14.04.5" value="+3114045">14.04.5 LTS upgraden, kan ik dat zonder problemen doen of moet
> ik alles gaan back-uppen? (email, gegevens, enz.) Blijven al mijn
> instellingen en gegevens behouden met deze upgrade?

Voorzover ik me kan herinneren hoef je geen back-up te maken. Wel moet
je op een gegeven moment oude versies van de "kernel" verwijderen.

Ik ben echter geen expert, dus wacht nog even met installeren tot iemand
die er meer verstand van heeft het bevestigt

                                    groetjes, Ronaldo

Eind van Ubuntu-NL Verzamelmail, Volume 148, Nummer 1

Please consider the environment before printing this e-mail.