Re: [kiwilinux] Player Audio

jani.monoses@gmail.com
Rezultatele:

https://spreadsheets.google.com/ccc?key=0AuxQVoe_PR7vdHdTczV2NnJ4S1dGb1lwem1tbXl0Vnc&hl=en#gid=0

Rhythmbox are ceva mai multe voturi ca Audacious.

Foobnix si altele care nu sunt destul de raspandite si impachetate deja nu are sens sa punem ca e prea riscant din multe puncte de vedere.

Jani

2010/8/15 Stas Sușcov <[hidden email]>
Salut,
pentru că s-a făcut un sondaj și pentru player-ul audio,
propun http://www.foobnix.com/?page=news&lang=eng

Mi se pare super tare pentru că știe implicit să caute pe net muzica pe
lângă catalogarea celei existente pe calculator deja.

E și light, python-gtk + 3 librării python în plus.

--
Înainte de a posta citiți regulile listelor de discuții http://ubuntu.ro/comunitate/participa/listediscutii/conduita
Pentru a posta pe acest grup trimiteți un mail la adresa [hidden email]

Re: [kiwilinux] Player Audio

Calin Miclaus-2

2010/8/15 Jani Monoses <[hidden email]>
Rezultatele:

https://spreadsheets.google.com/ccc?key=0AuxQVoe_PR7vdHdTczV2NnJ4S1dGb1lwem1tbXl0Vnc&hl=en#gid=0

Nu am acces să văd spreadsheet-ul.... bănuiesc că nu-s singurul în situația asta

Rhythmbox are ceva mai multe voturi ca Audacious.

Bagi doar locul 1, sau primele 2/3/... ?

Manuel R. Ciosici
On 2010-08-15 19:40, Calin Miclaus wrote:

[...]

Nici la mine nu merge să văd foaia de calcul.

Ce o să faci cu rezultatele astea?
--
Manuel R. Ciosici
http://manuelciosici.com

manuelrciosici.vcf (226 bytes) Download Attachment

Re: [kiwilinux] Player Audio

jani.monoses@gmail.com
Scuze si mersi pt observatii,
am uitat sa pun documentul pe public inainte sa trimit linkul.
Rezultatul (ca la pollul pt video) il folosesc pentru a ajuta in decizia playerului pus pe CDul Kiwi 10.08

La video e VLC, la audio ramane defaultul Rhythmbox, cu toate neajunsurile lui.
Si doar unul dintr-o categorie, si din cauza spatiului limitat, dar mai ales pentru a evita confuzii in randul utilizatorilor.