Re: ubuntu-nl Digest, Volume 18, Nummer 7

Re: ubuntu-nl Digest, Volume 18, Nummer 7

Jaap-6
On Mon, 2006-05-08 at 23:23 +0100, [hidden email]
wrote:

> [...]

> From: Martijn Vermaat <[hidden email]>
> Subject: Re: updates
> To: Arie de Jonge <[hidden email]>

> Dat is bij een ontwikkel versie inderdaad een
> redelijke strategie, maar bij de stabiele 5.10
> zou ik niet wachten tot de sporadische update
> die iets breekt weer met een update verholpen
> wordt... je zou eens lang kunnen wachten.
>
> Message: 10
> Date: Mon, 08 May 2006 17:52:50 +0200
> From: Arie de Jonge <[hidden email]>
> Subject: Re: updates

> ik had het ook over ¨even¨ wachten, en het melden via een bugreport

Zoals ik schreef heb ik de afgelopen week een groot aantal updates gehad
voor Ubuntu 5.10. Mijn netwetverbinding onboard werkt via kabel naar
router en dan naar internet. Netwerkkaarten verzorgen mijn interne
netwerkje via coax. Dit is automatisch gebeurd bij de installatie van
Ubuntu en de internet verbinding werkte steeds prima. Is het de
bedoeling dat ik hier in deze mail nu bestandjes zet? Ik ben tot nu toe
alleen lezer geweest.
Groetjes
Jaap

Re: ubuntu-nl Digest, Volume 18, Nummer 7

Dennis Kaarsemaker
On di, 2006-05-09 at 15:05 +0200, Jaap wrote:

> [...]
> Ubuntu en de internet verbinding werkte steeds prima. Is het de
> bedoeling dat ik hier in deze mail nu bestandjes zet? Ik ben tot nu
Ja, als je de dingen waar ik om had gevraagd even meestuurt kunnen we
kijekn of we het probleem kunnen vinden. Stuur ook het
bestand /etc/iftab even mee.

Time is an illusion, lunchtime doubly so.