Regulă pentru temele de casă

Ăla micu'
Având în vedere necesitatea unor clarificări privind destinația forumului (e-adevărat că nu se-ntâmplă prea des, da' nu-i nici prima dată când o astfel de cerere crează discuții și iritare) propun introducerea unei reguli de acest gen:

Nu insistați dacă vă este refuzat suportul pentru rezolvarea temelor de casă (liceu, facultate, etc.)

--
Numai  bine  !
de la   Ăla mic   ( aka  Nandi)

Re: Regulă pentru temele de casă

Alexandru Cucu-3
Salut,

Nu sunt prea multe cazuri de genul asta. Cred ca stam bine si fara
regula, doar ca trebuie sa fim pe faza sa nu degenereze :)

> Nu insistați dacă vă este refuzat suportul pentru rezolvarea temelor de casă
> (liceu, facultate, etc.)

Re: Regulă pentru temele de casă

Ăla micu'
ok

În data de 19 iulie 2015, 19:28, Alexandru Cucu <[hidden email]> a scris:

Numai  bine  !
de la   Ăla micu'   ( aka  Nandi)