SSL-fel på ubuntu-se.org

Gunnar Hjalmarsson
Hej!

Något certifikat-strul gör webbplatsen oåtkomlig. Med Firefox får jag
det här meddelandet:

"SSL mottog en post som överskred den maximalt tillåtna längden. Felkod:
SSL_ERROR_RX_RECORD_TOO_LONG"

--
Gunnar Hjalmarsson
https://launchpad.net/~gunnarhj

Re: SSL-fel på ubuntu-se.org

Gunnar Hjalmarsson
On 2019-01-20 20:22, Gunnar Hjalmarsson wrote:
> Något certifikat-strul gör webbplatsen oåtkomlig. Med Firefox får jag
>  det här meddelandet:
>
> "SSL mottog en post som överskred den maximalt tillåtna längden.
> Felkod: SSL_ERROR_RX_RECORD_TOO_LONG"

Det verkar vara fixat nu.

--
Gunnar Hjalmarsson
https://launchpad.net/~gunnarhj

Re: SSL-fel på ubuntu-se.org

Johan Ramm-Ericson-2
Hej,

Ja, jag jobbar på det.

/J

On 2019-01-20 21:02, Johan Ramm-Ericson wrote:
> Hej,
>
> Ja, jag jobbar på det.

Tack Johan!

--
Gunnar Hjalmarsson
https://launchpad.net/~gunnarhj

Re: SSL-fel på ubuntu-se.org

Luna Jernberg-2
Drupal installationen verkar strula nu på morgonkvisten med

On 1/21/19, Gunnar Hjalmarsson <[hidden email]> wrote:

> Tack Johan!
>
> --
> Gunnar Hjalmarsson
> https://launchpad.net/~gunnarhj

Re: SSL-fel på ubuntu-se.org

Johan Ramm-Ericson
Hhhmm, skall försöka hinna pilla lite mer med det ikväll, efter
träning, barnens aktiviteter, etc... Problemet är att {letsencrypt}
SSL certifikatet för www.ubuntu-se.org inte genereras, som konsekvens
av hur vi en gång i tiden la upp Apache redirects. Behöver mest lite
lugn och ro för att få rätt på det. Kan vara att jag inte hinner
innnan helgen.

/J

On Mon, Jan 21, 2019 at 12:58 PM Luna Jernberg <[hidden email]> wrote:

> Drupal installationen verkar strula nu på morgonkvisten med

---
Johan Ramm-Ericson

johan@ramm-ericson
http://www.ramm-ericson.se