Ubuntu 14.04 naar 16.04

Freek Goeree
Hallo Ronaldo,

Kijk hier eens voor overschakelen van 14.04 naar 16.04

https://sites.google.com/site/computertip/opwaarderen

Met vriendelijke groet,
Freek Goeree

Op 6 januari 2017 om 13:00 schreef <[hidden email]>:
Stuur Ubuntu-NL maillijst aanmeldingen naar
        [hidden email]

Om u aan of af te melden via het web, bezoek
of stuur een e-mail bericht met als onderwerp of tekst het woord
'help' naar
        [hidden email]

U kunt de persoon die de lijst beheert bereiken op
        [hidden email]

Als u berichten beantwoordt, gelieve meer specifieke informatie in de
onderwerp-regel op te nemen dan alleen maar "Re: Inhoud van Ubuntu-NL
verzamelmail..."

Onderwerpen van vandaag:

   1. verlopen veiligheidscertificaat  - nieuwe versie ubuntu
      ([hidden email])

Message: 1
Date: Fri, 06 Jan 2017 01:16:45 +0100
From: [hidden email]
To: Ubuntu-NL List <[hidden email]>
Subject: verlopen veiligheidscertificaat  - nieuwe versie ubuntu

Vrolijk nieuwjaar iedereen!

Ik was net bezig op forvo.com , toen ik rond 0.00 UTC het bericht kreeg
dat de veiligheid verlopen was. Kan ik daar zelf iets aan doen?

Verder krijg ik af en toe een melding dat ubuntu 14.04 beschikbaar is.
Kan ik niet gewoon direct 16.04 downloaden? Zo ja, hoe?

                                     groetjes, Ronaldo

Eind van Ubuntu-NL Verzamelmail, Volume 144, Nummer 3

Re: Ubuntu 12.04 naar 16.04

ro-esp
Freek Goeree schreef op 07-01-2017 18:45:

> Hallo Ronaldo,
>
> Kijk hier eens voor overschakelen van 14.04 naar 16.04
>
> https://sites.google.com/site/computertip/opwaarderen

Freek, je hebt mijn vraag niet goed gelezen. Mijn apparaat werkt nog met
TWAALF.04 , en als ik het goed begrijp houdt de ondersteuning daarvan
binnenkort op. Kan ik direct ZESTIEN.04 er op zetten, of is het beter om
eerst op te waarderen naar VEERTIEN.04 ?

                                        groetjes, Ronaldo