ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Ψηφίζουμε για τις ελληνικές συμμετοχές στο διαγωνισμό Ubuntu App

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Ψηφίζουμε για τις ελληνικές συμμετοχές στο διαγωνισμό Ubuntu App

Simos Xenitellis-4
Όπως θα γνωρίζεται από προηγούμενο γράμμα, ο διαγωνισμός για Ubuntu
App στο Κέντρο λογισμικού του Ubuntu
έχει ολοκληρωθεί και τώρα είμαστε στη φάση όπου ψηφίζουμε για τις
καλύτερες εφαρμογές.

Η ανακοίνωση: https://lists.ubuntu.com/archives/ubuntu-gr/2012-June/013672.html
Το αποτέλεσμα (δύο συμμετοχές από μέλη του Ubuntu-gr):
https://lists.ubuntu.com/archives/ubuntu-gr/2012-August/013817.html

Οι οδηγίες (στα αγγλικά) για την όλη διαδικασία ψήφισης στο
http://developer.ubuntu.com/2012/08/ubuntu-app-showdown-let-the-community-vote-begin/

Επιγραμματικά,
1. Ψηφίζουμε μέχρι και την Τετάρτη 29 Αυγούστου 2012. Καλύτερα είναι
όμως να ψηφίσουμε άμεσα και να ξεμπερδεύουμε.
2. Οι δύο συμμετοχές των μελών της κοινότητάς μας είναι

α. OrthCal - ημελορόγιο με τους εορτάζοντες
Από τον Δημήτρη Κοντόπουλο.
Για εγκατάσταση τρέχουμε τις παρακάτω εντολές από το τερματικό,

sudo add-apt-repository ppa:dgkontopoulos/orthcal
sudo apt-get update
sudo apt-get install orthcal

β. Manga Reader - αναγνώστης κόμικ Μάνγκα
Από το Χρήστο Τριάντη.
Για εγκατάσταση τρέχουμε τις παρακάτω εντολές από το τερματικό,

sudo add-apt-repository ppa:christriant/ppa
sudo apt-get update
sudo apt-get install mangar

Τέλος, μέσω του Dash γράφουμε τα ονόματα των εφαρμογών για να τα
εντοπίσουμε και μετά τα εκτελούμε.

3. Για να ψηφίσουμε, συμπληρώνουμε τη σελίδα
http://www.surveymonkey.com/s/P56YNQ9
Εδώ εντοπίζουμε τις δύο εφαρμογές (OrthCal και Manga Reader), και ψηφίζουμε.

Βοηθήστε και εσείς ώστε να αναδειχθούν οι δύο συμμετοχές μας.

Σίμος

RE: ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Ψηφίζουμε για τις ελληνικές συμμετοχές στο διαγωνισμό Ubuntu App

George Kleissiaris
Εγώ μόλις το έκανα. Συγχαρητήρια στους developers και καλή επιτυχία εύχομαι στην ψηφοφορία.

Με την ευκαιρία χαιρετίζω και την κοινότητα. Ειναι η πρώτη φορά που γράφω αν και παρακολουθώ την λίστα αρκετό καιρό αλλά δεν πολυμιλάω. :)

Με εκτίμηση,
Κλεισιάρης Γιώργος

Re: ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Ψηφίζουμε για τις ελληνικές συμμετοχές στο διαγωνισμό Ubuntu App

GEORGE CHRISTOFIS
Συγχαρητήρια ξανά στον Δημήτρη και τον Χρήστο για τις εφαρμογές τους.
Δύο δεκάρια από εμένα...

On Wed, Aug 22, 2012 at 9:26 AM, George Christofis <[hidden email]> wrote:
> Συγχαρητήρια ξανά στον Δημήτρη και τον Χρήστο για τις εφαρμογές τους.
> Δύο δεκάρια από εμένα...

Πολύ ωραία!

Δύο ερωτήματα που έλαβα σε προσωπικό:

1. Πράγματι υπήρξε μια ψηφοφορία πριν λίγες εβδομάδες για τις ίδιες
εφαρμογές, και κληρώθηκαν φορητοί υπολογιστές.
http://osarena.net/logismiko/applications/oi-efarmoges-ke-i-nikites-tou-ubuntu-app-showdown-apps-tis-canonical.html

Με την τρέχουσα ψήφιση από την κοινότητα («ψηφοφορία κοινού»), οι 3
πιο δημοφιλείς εφαρμογές λαμβάνουν από ένα Nokia N9 (το κινητό της
Nokia με ελεύθερο λογισμικό).

2. Όταν πάτε να ψηφίσετε και θέλετε να βάλετε δέκα, η στήλη με το
δεκάρι είναι __η τρίτη από το τέλος__. Θέλει προσοχή εδώ να μη
μπερδευτούμε με τις δύο τελευταίες στήλες, όπου δε δίνουν βαθμούς.

Σίμος

RE: ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Ψηφίζουμε για τις ελληνικές συμμετοχές στο διαγωνισμό Ubuntu App

George Kleissiaris
Σωστή η παρατήρηση. Στην αρχή και εγώ αυτό το λάθος έκανα αλλά πριν κάνω submit το διόρθωσα.
ΓΚ

> [...]

2. Όταν πάτε να ψηφίσετε και θέλετε να βάλετε δέκα, η στήλη με το δεκάρι είναι __η τρίτη από το τέλος__. Θέλει προσοχή εδώ να μη μπερδευτούμε με τις δύο τελευταίες στήλες, όπου δε δίνουν βαθμούς.

Σχετ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Ψηφίζουμε για τις ελληνικές συμμετοχές στο διαγωνισμό Ubuntu App

geo mak
Μολις ψηφισα ,καλη επιτυχια στους συμμετεχοντες

________________________________
 Απο: George Klissiaris <[hidden email]>
Προς: 'Simos Xenitellis' <[hidden email]>; 'George Christofis' <[hidden email]>
Κοιν.: 'Ubuntu-gr' <[hidden email]>
Στάλθηκε: 12:22 μ.μ. Τετάρτη, 22 Αυγούστου 2012
Θεμα: RE: ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Ψηφίζουμε για τις ελληνικές συμμετοχές στο διαγωνισμό Ubuntu App

> [...]

2. Όταν πάτε να ψηφίσετε και θέλετε να βάλετε δέκα, η στήλη με το δεκάρι είναι __η τρίτη από το τέλος__. Θέλει προσοχή εδώ να μη μπερδευτούμε με τις δύο τελευταίες στήλες, όπου δε δίνουν βαθμούς.

Re: Σχετ: ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Ψηφίζουμε για τις ελληνικές συμμετοχές στο διαγωνισμό Ubuntu App

Kostas Mousafiris
Έριξα κι' εγώ την προτίμησή μου στις 2 εφαρμογές των Ελλήνων προγραμματιστών
Συγχαρητήρια στα παιδιά που παρήγαγαν αυτά τα λογισμικά,
ανεξάρτητα από το ποια θέση κατάταξης θα καταλάβουν στο τέλος.

Στις 22/08/2012 06:09 μμ, ο/η geo mak έγραψε:

> [...]
>
> Σωστή η παρατήρηση. Στην αρχή και εγώ αυτό το λάθος έκανα αλλά πριν κάνω submit το διόρθωσα.

george fragos-2
> [...]
> Εδώ εντοπίζουμε τις δύο εφαρμογές (OrthCal και Manga Reader), και ψηφίζουμε.
>
> Βοηθήστε και εσείς ώστε να αναδειχθούν οι δύο συμμετοχές μας.

Εκτός από κατ' εθνικότητα, μπορούμε να ψηφίσουμε και κατά συνείδηση;

Γιώργος

Re: ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Ψηφίζουμε για τις ελληνικές συμμετοχές στο διαγωνισμό Ubuntu App

Nik Th
Έτοιμο και από εμένα. 10αρια και στα 2 :)

Στις 22 Αυγούστου 2012 11:53 μ.μ., ο χρήστης george fragos <
[hidden email]> έγραψε:

> [...]

Re: ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Ψηφίζουμε για τις ελληνικές συμμετοχές στο διαγωνισμό Ubuntu App

Kostas