Παραβίαση ασφάλειας στο Ubuntu Forums (ubuntuforums.org)

Παραβίαση ασφάλειας στο Ubuntu Forums (ubuntuforums.org)

GEORGE CHRISTOFIS
Υπήρξε μια σημαντική παραβίαση ασφάλειας στο Ubuntu Forums [1].

Υπάρχει σχετικό θέμα στο φόρουμ της ελληνικής κοινότητας Ubuntu-gr [2] με
την επίσημη ανακοίνωση καθώς και για περαιτέρω για ενημέρωση.

*Παρακαλείστε όσοι έχετε λογαριασμό στο Ubuntu Forums,* να διαβάσετε τη
σχετική ανακοίνωση και να κάνετε όλες τις αναγκαίες αλλαγές.

*ΣΗΜΕΙΩΣΗ: *Το φόρουμ της ελληνικής κοινότητας ubuntu-gr [3] *δεν έχει *καμία
σύνδεση με το παραπάνω και συνεπώς δεν συντρέχει λόγος ανησυχίας για του
λογαριασμούς σε αυτό.

[1] http://ubuntuforums.org/announce.html
[2] https://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=4&t=27495#p292743
[3] http://forum.ubuntu-gr.org

Re: Παραβίαση ασφάλειας στο Ubuntu Forums (ubuntuforums.org)

Giorgos Theofanous
http://www.omgubuntu.co.uk/2013/07/ubuntu-forum-hacked-users-advised-to-change-passwords

Στις 21 Ιουλίου 2013 - 11:13 π.μ., ο χρήστης George Christofis <
[hidden email]> έγραψε:

> [...]
> *καμία
> σύνδεση με το παραπάνω και συνεπώς δεν συντρέχει λόγος ανησυχίας για του

*Giorgos*

Re: Παραβίαση ασφάλειας στο Ubuntu Forums (ubuntuforums.org)

stavros daliakopoulos
μεγάλη ζημιά στην αξιοπιστία της canonical, στην υποστήριξη από το φόρουμ
και τα email + passwords που διέρευσσαν

Στις 21 Ιουλίου 2013 - 11:55 π.μ., ο χρήστης Giorgos Theofanous <
[hidden email]> έγραψε:

> [...]
>

> Στις 21 Ιουλίου 2013 - 11:13 π.μ., ο χρήστης George Christofis <

LibreOffice:
η ελεύθερη και δωρεάν, πολυδύναμη (power-packed),
σουΐτα προσωπικής παραγωγικότητας:

Επεξεργαστής κειμένων Writer, υπολογιστικό Φύλλο Calc,
εφαρμογή Παρουσίασης Διαφανειών Impress,
πρόγραμμα Σχεδίασης/ Ζωγραφικής Draw,
πρόγραμμα Διαχείρισης Μαθηματικών Τύπων και Υπολογισμών Math,
εφαρμογή Βάσης Δεδομένων Base.

Κατεβάστε το LibreOffice!
http://el.libreoffice.org/

*συνημμένος -η -ο μππ. του συνάπτω : 1.για κτ., συνήθ. για έγγραφο, που
επισυνάπτεται, συνυποβάλλεται με κάποιο άλλο έγγραφο: Tα συνημμένα
δικαιολογητικά. 2. (γραμμ.) συνημμένη μετοχή, που έχει το ίδιο υποκείμενο
με το ρήμα που προσδιορίζει, π.χ. «πέρασε το ποτάμι κολυμπώντας». συνημμένα
EΠIPP: ~ υποβάλλω βεβαίωση / απόδειξη / φωτογραφίες. [λόγ. < ελνστ.
συνημμένος μππ. του αρχ. συνάπτω]

Re: Παραβίαση ασφάλειας στο Ubuntu Forums (ubuntuforums.org)

Constantinos C
Το logo του επιτιθέμενου λέει πολλά όμως....

Στις 21 Ιουλίου 2013 - 4:09 μ.μ., ο χρήστης stavros daliakopoulos <
[hidden email]> έγραψε:

> [...]
> με το ρήμα που προσδιορίζει, π.χ. «πέρασε το ποτάμι κολυμπώντας». συνημμένα
> EΠIPP: ~ υποβάλλω βεβαίωση / απόδειξη / φωτογραφίες. [λόγ. < ελνστ.

This message was sent from my electric refrigerator
*Web site: http://osarena.net
*

Re: Παραβίαση ασφάλειας στο Ubuntu Forums (ubuntuforums.org)

Giorgos Theofanous
*"We believe the issue is limited to the Ubuntu Forums and no other Ubuntu
or Canonical site or service is affected."* *

... δεν μιλούν με βεβαιότητα για το ότι δεν έχουν επηρεαστεί άλλες
υπηρεσίες όπως π.χ. ubuntuone κλπ

*
http://blog.canonical.com/2013/07/21/notice-of-security-breach-on-ubuntu-forums-site/?utm_source=ubunteu&amp;utm_medium=url_shortner&amp;utm_term=breach-notificiation&amp;utm_campaign=shortner

> [...]

--
*Giorgos*

Re: Παραβίαση ασφάλειας στο Ubuntu Forums (ubuntuforums.org)

Νίκος Αλμπανόπουλος
Δεν νομίζω ότι το software των δύο αυτών έχει κανένα κοινό στοιχείο.

Στις 21/07/2013 06:28 μμ, ο/η Giorgos Theofanous έγραψε:

> [...]
> υπηρεσίες όπως π.χ. ubuntuone κλπ
>
> *

Re: Παραβίαση ασφάλειας στο Ubuntu Forums (ubuntuforums.org)

kwstas L
Μεγαλο πληγμα για την αξιοπιστια του vBulletin ειναι,οχι τοσο της canonical
Στις 21 Ιουλ 2013 8:00 ΜΜ, ο χρήστης "Νίκος Αλμπανόπουλος" <
[hidden email]> έγραψε:

> [...]

Re: Παραβίαση ασφάλειας στο Ubuntu Forums (ubuntuforums.org)

katanophoros
Πάλι8 καλά που έχουμε PHPBB3 για το forum μας ;)

Re: Παραβίαση ασφάλειας στο Ubuntu Forums (ubuntuforums.org)

Simos Xenitellis-4
2013/7/21 George Christofis <[hidden email]>

> *Παρακαλείστε όσοι έχετε λογαριασμό στο Ubuntu Forums,* να διαβάσετε τη
> σχετική ανακοίνωση και να κάνετε όλες τις αναγκαίες αλλαγές.

Μέχρι στιγμής γίνεται διερεύνυση/διόρθωση (δείτε
http://ubuntuforums.orgπου πάει στη σελίδα της ανακοίνωσης).
Μόλις φτιάξει η σελίδα και είμαστε σε θέση να αλλάξουμε κωδικό στο
UbuntuForums.org, ας ειδοποιήσει κάποιος.

Κάτι που μπορούμε να κάνουμε τώρα είναι, αν είχαμε τον ίδιο κωδικό και στην
υπηρεσία launchpad.net/ubuntuone, να αλλάξουμε τον κωδικό στις υπηρεσίες
αυτές.

Σίμος

Re: Παραβίαση ασφάλειας στο Ubuntu Forums (ubuntuforums.org)

stavros daliakopoulos
τα patches του vbulletin υπηρχαν, υπήρξε αμέλεια στην εφαρμογή τους.
Στις 21 Ιουλ 2013 8:03 μ.μ., ο χρήστης "kwstas L" <[hidden email]>
έγραψε:

> [...]
> [hidden email]> έγραψε:

> Ubuntu

Re: Παραβίαση ασφάλειας στο Ubuntu Forums (ubuntuforums.org)

lepidas
υπαρχουν patches και patches, μπορει να υπαρχουν 32 κενα ασφαλειας και οι
του vbulletin να δουν ή να φτιαξουν patches για τα 2 κενα ασφαλειας.αντε
βγαλε ακρη με το vbulletin. απορω δηλαδη με τη χαζομαρα της canonical
ναστηριξη εκει τα φορα

Blades - www.snowguide.gr

Re: Παραβίαση ασφάλειας στο Ubuntu Forums (ubuntuforums.org)

lepidas
* να στηρίξει

--
Blades - www.snowguide.gr

2013/7/21 Simos Xenitellis <[hidden email]>

> Μέχρι στιγμής γίνεται διερεύνυση/διόρθωση (δείτε http://ubuntuforums.orgπου πάει στη σελίδα της ανακοίνωσης).
> Μόλις φτιάξει η σελίδα και είμαστε σε θέση να αλλάξουμε κωδικό στο
> UbuntuForums.org, ας ειδοποιήσει κάποιος.

Είναι πάλι σε λειτουργία το UbuntuForums.org και μπορείτε να συνδεθείτε!
Τώρα χρησιμοποιεί μόνο Single Sign-On (SSO), με τον λογαριασμό που έχετε
στο Launchpad.
Αν θυμάστε το ημαιλ σας στο UbuntuForums.org και είναι το ίδιο ημαιλ και
στο Launchpad, τότε με τη σύνδεση θα έχετε αυτόματα πρόσβαση στο ίδιο όνομα
χρήστη που είχατε παλαιότερα στο UbuntuForums.org.

Σε περίπτωση που συνδεθείτε στο UbuntuForums.org και διαπιστώσετε ότι είναι
διαφορετικό όνομα χρήστη, τότε μπορείτε να ζητήσετε βοήθεια στο
http://ubuntuforums.org/forumdisplay.php?f=123 (Resolution Centre).
Αν δε μπορείτε να βγάλετε άκρη, ρωτήστε και εδώ.

Σίμος