Ubuntu Global Jam i København

Daniel Ejsing-Duun
Hej alle!

Ubuntu Danmark afholder et hyggemøde i anledning af Ubuntu Global Jam, som afholdes i mange lande 4.-6. april. Tiden og stedet er stadig til diskussion. Ønsker folk to møder lørdag og søndag eller kun et? Hvornår på dagen vil folk mødes?

Ubuntu Global Jam afholdes på globalt plan over tre dage, hvor tanken er, at fællesskabet samles for at bidrage til arbejdet med eller omkring Ubuntu. Dette kunne være oversættelser, kodning, hjemmesider, grafik, wiki-beskrivelser, IRC-kanalchat osv. Det er noget for alle!

I er meget velkomne til at skrive, hvis I har ønsker til, hvornår i løbet af de tre dage de ønsker dette afholdt eller hvis I har ideer til, hvad vi kan lave i løbet af dagene.

Andre byer anbefales også at lave arrangementer på disse dage!

Læs mere og giv os gerne kommentarer her på listen eller på vores forum

http://ubuntudanmark.dk/forum/viewtopic.php?f=1&t=18476

Lær mere på

https://wiki.ubuntu.com/UbuntuGlobalJam

Tilmeld jer evt. på
https://www.facebook.com/events/736123396407444
og/eller på
https://plus.google.com/events/c0jc1j7qbucevmkrdvgitv2kgac

Til de interesserede afholder vi også et IRC-møde til planlægning af begivenheden på torsdag d. 6. marts kl 20:00.

De bedste hilsener og vel mødt!

Daniel.

Re: Ubuntu Global Jam i København

Jesper Jarlskov
Bare lige et heads up:
21:19 < genii> Sorry for not speaking the native tongue... but if someone understands: Your Ubuntu Global Jam even in Copenhagen is listed at http://loco.ubuntu.com/events/global/2656/ as not being in a country or on a continent :)

[...]

Søren Bredlund Caspersen
Tak for heads up.

Jeg har ændret lidt i Venues, så der nu er en i Køge Bugt. Det burde
placere os nogenlunde rigtigt på kortet, indtil vi får bestemt os for
endelig tid og sted.

Mvh.
Søren