Ubuntu NL op SANE

Dennis Kaarsemaker
Beste mede-ubuntu-mensen,

Op 17 mei, van 18:30 tot 22:00 is in Delft de Free Software Bazaar van
de SANE conferentie ( http://www.sane.nl/sane2006/bazaar.html ). Ik ga
daar zeker heen, ook om een praatje te geven. Maar er zijn meer mensen
nodig, want we hebben ook een 'booth' tot onze beschikking.

** Wie gaat er mee? **

Ik heb vandaag stickers en folders ontvangen, ook zijn de nodige CD's
nog wel bij elkaar te sprokkelen (ben er zelf bijna doorheen, maar ik
weet van een paar verspreiders dat ze nog genoeg hebben).
 - Linux for human beings - http://www.ubuntu.com
 - Linux voor iedereen - http://www.ubuntu-nl.org

Re: Ubuntu NL op SANE

Herman Bos-3
Dennis Kaarsemaker wrote:

> [...]
> nog wel bij elkaar te sprokkelen (ben er zelf bijna doorheen, maar ik
> weet van een paar verspreiders dat ze nog genoeg hebben).

Ik heb er nog 40. Wellicht kan ik het bezoek wel combineren. Gelukkig is
het door de weeks.

Sane zelf lijkt me ook interessant. Alleen nog even afwegen of het geld
het waard is.

Re: Ubuntu NL op SANE

Nico Veenkamp
Dennis,

Op za, 15-04-2006 te 16:30 +0200, schreef Dennis Kaarsemaker:
> [...]
> daar zeker heen, ook om een praatje te geven. Maar er zijn meer mensen
> nodig, want we hebben ook een 'booth' tot onze beschikking.

Tegen die tijd ben ik, als het goed is, uit het gips en weer enigszins
mobiel. Ik zet het in mijn agenda. Ben best bereid om een uurtje achter
de tafel te staan.

> Ik heb vandaag stickers en folders ontvangen, ook zijn de nodige CD's
> nog wel bij elkaar te sprokkelen (ben er zelf bijna doorheen, maar ik
> weet van een paar verspreiders dat ze nog genoeg hebben).

Indeed. Zullen we ook een aantal Dapper 'Flight-X' CD's branden en
meenemen om uit te delen? We moeten tenminste een computer in de 'booth'
waarop we DAPPER kunnen laten zien.

Het wordt weer tijd voor een wiki pagina op Ubuntu.com om dit te
coördineren. Agreed?

Nico Veenkamp
Open Source Solutions for Internet (OSSFI)
T: 06-53193353
E: [hidden email]
W: http://www.ossfi.nl

Re: Ubuntu NL op SANE

Dennis Kaarsemaker
On zo, 2006-04-16 at 11:43 +0200, Nico Veenkamp wrote:

> Indeed. Zullen we ook een aantal Dapper 'Flight-X' CD's branden en
> meenemen om uit te delen? We moeten tenminste een computer in de 'booth'
> waarop we DAPPER kunnen laten zien.

Als het goed is krijg ik van Canonical een stapel beta 1 cd's.

> Het wordt weer tijd voor een wiki pagina op Ubuntu.com om dit te
> coördineren. Agreed?

Zoveel valt er niet te coordineren ;) CD's neem ik contact over op met
Mark, poster laat ik van de week drukken en op mensen na is de rest al
gedaan :)

 - Linux for human beings - http://www.ubuntu.com
 - Linux voor iedereen - http://www.ubuntu-nl.org

Re: Ubuntu NL op SANE

Alex de Haan
Goedemorgen,

Wij nemen een cd-fabriek mee naar Sane, dus als je meer blanco cd's mee neemt dan branden wij die zo voor je. Wij als stichting hebben de cd-fabriek aangeschaft met hulp van diverse sponsors en stellen daarom de fabriek tijdens dit soort evenementen kosteloos beschikbaar. 60 cd's per uur.

Met vriendelijke groet,

Alex de Haan
Stichting SoftwareConsulent.nl

Naar: "Dennis Kaarsemaker" <[hidden email]>
Cc: [hidden email]
Onderwerp: Re: Ubuntu NL op SANE
Datum: 16/04/06 09:43

Dennis,

> [...]

waarop we DAPPER kunnen laten zien.

Het wordt weer tijd voor een wiki pagina op Ubuntu.com om dit te
co¶rdineren. Agreed?

Nico Veenkamp
Open Source Solutions for Internet (OSSFI)
T: 06-53193353
E: [hidden email]
W: http://www.ossfi.nl

-- ubuntu-nl mailing list

Re: Ubuntu NL op SANE

Peter Lieverdink-2
Dennis Kaarsemaker wrote:
> [...]
> daar zeker heen, ook om een praatje te geven. Maar er zijn meer mensen
> nodig, want we hebben ook een 'booth' tot onze beschikking.

*steekt hand op*

Als de jetlag niet te erg is, dan red ik dat wel denk ik.

- P.

Re: Ubuntu NL op SANE

Dennis Laumen

Staat deelname aan de Free Software Bazaar los van de niet-studentvriendelijke entreeprijs van SANE? ;)

Mocht de prijs hier los van staan is het zeer waarschijnlijk dat ik (en wellicht ook Loe Spee en Pascal de Bruijn aanwezig zullen zijn). Hier laten we later nog wel wat over horen.

Ik heb in ieder geval nog veel te veel Breezy CD's liggen (zowel x85, AMD64 alswel PPC). Dus mocht ik niet gaan kan er altijd iemand langs Sittard komen om ze op te halen, mocht dat op de route liggen (Joolz? ;))

--
Dennis Laumen
Ericastraat 3

E-Mail: [hidden email]
Mobile: +31 06 463 342 56
Website: http://www.dfile.nl/
Blog: http://blog.dfile.nl/

On Sat, 15 Apr 2006 23:15:52 +0200, Herman Bos <[hidden email]> wrote:

> Ik heb er nog 40. Wellicht kan ik het bezoek wel combineren. Gelukkig is
> het door de weeks.
>
> Sane zelf lijkt me ook interessant. Alleen nog even afwegen of het geld
> het waard is.

Re: Ubuntu NL op SANE

Peter Lieverdink-2
Dennis Laumen wrote:
> Ik heb in ieder geval nog veel te veel Breezy CD's liggen (zowel x85, AMD64 alswel PPC).

Ik ook, maar die neem ik dus niet mee ;-)

- P.

Re: Ubuntu NL op SANE

On do, 2006-04-20 at 07:38 +0200, Dennis Laumen wrote:
> Staat deelname aan de Free Software Bazaar los van de
> niet-studentvriendelijke entreeprijs van SANE? ;)

Ja, de FOSS bazaar is gratis

> Mocht de prijs hier los van staan is het zeer waarschijnlijk dat ik
> (en wellicht ook Loe Spee en Pascal de Bruijn aanwezig zullen zijn).
> Hier laten we later nog wel wat over horen.

Gaaf!

> [...]
> AMD64 alswel PPC). Dus mocht ik niet gaan kan er altijd iemand langs
> Sittard komen om ze op te halen, mocht dat op de route liggen

cd's zijn welkom, ik ben er aardig doorheen.

On do, 2006-04-20 at 15:24 +1000, Peter Lieverdink wrote:

> *steekt hand op*

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, invasie uit Australië!
 - Linux for human beings - http://www.ubuntu.com
 - Linux voor iedereen - http://www.ubuntu-nl.org

Re: Ubuntu NL op SANE

Peter Lieverdink-2
Zijn er plannen voor het demoën van dingen als Xgl en het weggeven van
CDs? Ik ga proberen m'n laptop mee te nemen, maar dat ding weegt rond de
5 kilo en is net een jaar of 2 te oud om Xgl fatsoenlijk te draaien ;-)

- P.
--
Peter Lieverdink
GPG: 9662 1CB5 8E54 450D 2E12  9D7E 580E 2519 969F 3F57