Αλλαγή χρονιάς στο Ubuntu

Panagiotis Theodoropoulos
sudo apt-get purge 2012
sudo apt-get install 2013Κλεμμένο από το lubuntu

--
Παναγιώτης Θεοδωρόπουλος
Panagiotis Theodoropoulos

Re: Αλλαγή χρονιάς στο Ubuntu

Alex Korakis
Στις 31/12/2012 01:01 μμ, ο/η Panagiotis Theodoropoulos έγραψε:
> sudo apt-get purge 2012
> sudo apt-get install 2013Κλεμμένο από το lubuntu

Να υποθέσω ότι είναι απλή τρολιά έτσι;

Re: Αλλαγή χρονιάς στο Ubuntu

Nick Andrik
Και να μην είναι, θα μπορούσαμε να φτιάξουμε πακέτα που να είναι
year-themed , πχ να έχουν calendar στο desktop του τρέχοντος χρόνου
κλπ ;)
Δεν είναι κακό σαν ιδέα (και μάλιστα με εντολή cron να εκτελείται
αυτόματα η ανανέωση του χρόνου στην αλλαγή της χρονιάς ;) )

--
=Do-
N.AND

2012/12/31 Alex Korakis <[hidden email]>:

> Στις 31/12/2012 01:01 μμ, ο/η Panagiotis Theodoropoulos έγραψε:

> Να υποθέσω ότι είναι απλή τρολιά έτσι;

Re: Αλλαγή χρονιάς στο Ubuntu

Alex Korakis
Αν το φτιάξει κανείς ας κάνει τον κόπο να το στείλει στην ομάδα. Καλή χρονιά σε όλους!!!

Nick Andrik <[hidden email]> έγραψε:

> [...]
>Δεν είναι κακό σαν ιδέα (και μάλιστα με εντολή cron να εκτελείται
>αυτόματα η ανανέωση του χρόνου στην αλλαγή της χρονιάς ;) )

Αποστολή με K-9 Mail από το Android κινητό μου. Συγχωρήστε τη συντομία.

Re: Αλλαγή χρονιάς στο Ubuntu

Alexius Dionysius Diakogiannis
Οκ, λοιπόν φευγετε όλοι τώρα απο τα Pc σας, τώρα όμως!!!

Καλή χρονια!!!

Alexius Dionysius Diakogiannis

Think Before You Print This Email

31 Δεκ 2012, 22:11, ο/η Alex Korakis <[hidden email]> έγραψε:

> [...]
>
> Nick Andrik <[hidden email]> έγραψε:

> --
> Αποστολή με K-9 Mail από το Android κινητό μου. Συγχωρήστε τη συντομία.

Καλή χρονιά... εγώ από κινητό δικαιολογούμαι; :-))

Alexius Dionysius Diakogiannis <[hidden email]> έγραψε:

Nik Th
!! Καλή Χρονιά σε όλους !!

--
NikTh

Re: Αλλαγή χρονιάς στο Ubuntu

Kostas Mousafiris
Είθε το 2013 να είναι χρόνος καλός, γεμάτος υγεία, χαρά και
δημιουργικότητα για όλους!
Χρόνια πολλά

On Tue, 01 Jan 2013 01:14:54 +0200, Alex Korakis <[hidden email]>
wrote:

> [...]
> έγραψε:

> --
> Αποστολή με K-9 Mail από το Android κινητό μου. Συγχωρήστε τη συντομία.

Νίκος Αλμπανόπουλος
Στις 01/01/2013 10:52 πμ, ο/η Κωστής Μουσαφείρης έγραψε:
> Είθε το 2013 να είναι χρόνος καλός, γεμάτος υγεία, χαρά και
> δημιουργικότητα για όλους!
> Χρόνια πολλά

Καλή χρονιά και με κάτι νέο από την Canonical, όπως θα έχετε διαβάσει.