Έκδοση Ubuntu

Εμμανουέλα .

Καλημέρα σας. Είμαι καινούρια στα ubuntu και χρειάζομαι την βοήθειά σας. Έχω δύο laptop και θέλω να βάλω τα ubuntu και στα 2. Τα χαρακτηριστικά τους είναι :
1. Intel (R) Core (TM) 2 Duo T7250 @2.00Ghz    RAM: 2,00 GB    Τύπος συστήματος:  32bit    Σκληρός δίσκος : 360GB    Windows 7 Ultimate - service pack 1    Εταιρεία: Multirama
2.   Intel (R) Core (TM) 2 CPU T5600 @1.83 Ghz    RAM: 2,50 GB    Τύπος συστήματος:  32bit    Σκληρός δίσκος : 120GB    Windows XP Home Edition (version 2002) - service pack 3    Εταιρεία: Hp
Οι ερωτήσεις μου είναι οι εξής:α) Ποια έκδοση ubuntu ταιριάζει περισσότερο σε κάθε ένα ώστε να έχω την βέλτιστη απόδοση λειτουργίας?β) Γνωρίζω πως γίνεται το format στα windows (από την αντίστοιχη επιλογή την ώρα της εγκατάστασης νέου λογισμικού). Στα ubuntu όμως πως ακριβώς γίνεται?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων,Ε. Κισσανδράκη.

Re: Έκδοση Ubuntu

Salih EMIN-3
Καλημέρα και καλωσόρισες στο Ubuntu,

A) Η έκδοση Ubuntu που ταιριάζει και για τα δύο είναι η 12.04 32bit (Ο
σύνδεσμος αυτός για άμεση λήψη
http://www.ubuntu.com/start-download?distro=desktop&bits=32&release=lts)

B) Εάν το Ubuntu θα είναι το μόνο λειτουργικό σύστημα στους υπολογιστές σου
τότε κατα την εκκίνηση με το USB/DVD εγκατάστασης θα επιλέξεις
"Αντικατάσταση του Windows με το Ubuntu" και θα κάνει όλη την διαδικασία
του format αυτόματα

2013/5/23 Εμμανουέλα . <[hidden email]>

> [...]
> εγκατάστασης νέου λογισμικού). Στα ubuntu όμως πως ακριβώς γίνεται?
>
> Ευχαριστώ εκ των προτέρων,Ε. Κισσανδράκη.

Salih Emin

About Me: http://about.me/salihemin
Blog: http://cerebrux.net <http://about.me/salihemin>

Re: Έκδοση Ubuntu

lepidas
1. Ubuntu 12.04 (32bit) θα βάλεις και στα δυο

> [...]

> εγκατάστασης νέου λογισμικού). Στα ubuntu όμως πως ακριβώς γίνεται?
>
> Ευχαριστώ εκ των προτέρων,Ε. Κισσανδράκη.

Blades - www.snowguide.gr

Re: Έκδοση Ubuntu

lepidas
όσο για το 2 δες εδω τον πλήρη οδηγό, καλώς όρισες
http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=9&t=25314#p268594

--
Blades - www.snowguide.gr

Re: Έκδοση Ubuntu

Nik Th-2
Κάνε και μια εγγραφή αν θες, στο φόρουμ. Το χρησιμοποιούν περισσότεροι
χρήστες απ' ότι την λίστα. Θα λάβεις περισσότερη και γρηγορότερη βοήθεια
για ότι πρόβλημα αντιμετωπίσεις.
http://forum.ubuntu-gr.org

Re: Έκδοση Ubuntu

stavros daliakopoulos
επίσης υπάρχουν ατομα σε κάθε νομο που μπορούν να βοηθήσουν επι τοπου. και
το έχουν δηλώσει στο φόρουμ

Στις 23 Μαϊ 2013 1:33 μ.μ., ο χρήστης "Nik Th" <[hidden email]>
έγραψε: