Οδηγίες για την εγκατάσταση μετάφρασης του Unity Tweak Tool.

Οδηγίες για την εγκατάσταση μετάφρασης του Unity Tweak Tool.

Fkol k4
Το δημοσιεύω εδώ μιας και το φόρουμ έχει κάποιο πρόβλημα.

Από σήμερα και με τη συμβολή και του Nik Th (ή Learner στο forum του
Ubuntu-gr), ολοκληρώθηκε η μετάφραση της εφαρμογής ρυθμίσεων του Unity,
Unity Tweak Tool.
Για Ubuntu 13.04 Raring Ringtail (και 13.10 Saucy Salamander - development
release) είναι διαθέσιμη στα αποθετήρια, οπότε εγκαθιστούμε με

sudo apt-get install unity-tweak-tool

Για Ubuntu 12.10 Quantal Quetzal χρειάζεται να προσθέσουμε πρώτα το
αποθετήριό της με:

sudo apt-add-repository ppa:freyja-dev/unity-tweak-tool-daily && sudo
apt-get update

Η εφαρμογή αυτή τη στιγμή είναι με Αγγλικό περιβάλλον. Ο George Karavasilev
(https://launchpad.net/~kokoto-java) σε μήνυμά του με διαβεβαίωσε πως οι
μεταφράσεις θα περάσουν στο πακέτο το συντομότερο δυνατό, αλλά για όσους
δεν θέλουν να περιμένουν, είναι δυνατό να έχουν από τώρα μεταφρασμένη την
εφαρμογή.
Παρακάτω, υπάρχουν δύο τρόποι. Αν δεν λειτουργήσει ο 1ος (έτοιμο αρχείο), ο
2ος λειτουργεί σίγουρα:

Α) Δοκιμάζουμε το έτοιμο αρχείο .mo, το έχω μεταγλωττίσει εγώ δεν ξέρω αν
θα δουλέψει για όλα τα συστήματα. Έγινε σε 64bit λειτουργικό (13.10), οπότε
αναφέρετε αν δουλεύει για τα υπόλοιπα

wget
https://dl.dropboxusercontent.com/u/54770749/For_Ubuntu-gr_forum/Unity-Tweak-Tool/po/unity-tweak-tool-el.mo
sudo mv unity-tweak-tool-el.mo
/usr/share/locale/el/LC_MESSAGES/unity-tweak-tool.mo

B) Αν το έτοιμο αρχείο δεν δουλέψει, κάνουμε τα παρακάτω:
1. Κατεβάζουμε το αρχείο .po με:
wget
https://dl.dropboxusercontent.com/u/54770749/For_Ubuntu-gr_forum/Unity-Tweak-Tool/po/unity-tweak-tool-el.po

2. Κάνουμε εγκατάσταση του πακέτου translate-toolkit με:
sudo apt-get -y install --auto-remove translate-toolkit

3. Μεταγλωττίζουμε το αρχείο .po με:
pocompile unity-tweak-tool-el.po unity-tweak-tool-el.mo

4. Μεταφέρουμε το αρχείο .mo στον κατάλογο που πρέπει με:
sudo mv unity-tweak-tool-el.mo
/usr/share/locale/el/LC_MESSAGES/unity-tweak-tool.mo

Η εφαρμογή είναι πλέον μεταφρασμένη, δεν χρειάζεται αποσύνδεση και
επανασύνδεση.
Παρατηρήσεις - διορθώσεις σχετικά με τη μετάφραση, είναι φυσικά
ευπρόσδεκτες.

Η μέθοδος αυτή, μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για άλλα πακέτα.

Re: Οδηγίες για την εγκατάσταση μετάφρασης του Unity Tweak Tool.

Nik Th-2
Μπράβο Φίλιππε. Ήξερα ότι θα κάνεις γρήγορα το review, αλλά δεν περίμενα
την ίδια μέρα και επίσης να ετοιμάσεις και το αρχείο .po .
Ωραίος !

Πήγαν όλα καλά, σύμφωνα με τις οδηγίες σου και πλέον το unity-tweak-tool
είναι πλήρως Εξελληνισμένο στο 13.04 που έχω.

Ευχαριστώ.

Στις 2 Μαΐου 2013 - 6:47 μ.μ., ο χρήστης Filippos Kolyvas <
[hidden email]> έγραψε: