Update 16.04.1

P.J. Koeleman
Rijnsburg, woensdag 27 juli 2016

Geachte "Ubuntu" gebruikers,

Ik heb op een aantal systemen Ubuntu 16.04 LTS geinstalleerd en in
gebruik.

Nu heb ik gelezen dat versie 16.04.1 uitgekomen is en deze via de
reguliere update beschikbaar zou moeten komen.

Weet iemand of deze update als beschikbaar is of dat ik wat aan de
instellingen zou moeten wijzigen of dit handmatig moet gaan doen?

Ik heb uiteraard in de instellingen aangegeven dat ik een melding wil
ontvangen voor LTS versie's. en volgens dit bericht [1] zou ik iets
moeten te zien krijgen als genoemd bij "Trusty And On Time".

Al vast bedankt voor een antwoord.

Met vriendelijke groeten,

Piet Jan Koeleman.

Link : [1] <http://www.omgubuntu.co.uk/2016/07/ubuntu-16-04-1-lts-released-upgrade?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+d0od+%28OMG%21+Ubuntu%21%29>

--
Het is onmogelijk te zeggen waar de wet ophoud en de gerechtigheid begint.

Re: Update 16.04.1

Ron-32
De punt-versie, in dit geval 16.04.1 komt vanzelf met de updates mee.
Je hoeft hier dus niets extra's voor te doen.

Vgr,
Ron

Op 27-07-16 om 16:48 schreef P.J. Koeleman | J. Koeleman:

> [...]
> ontvangen voor LTS versie's. en volgens dit bericht [1] zou ik iets
> moeten te zien krijgen als genoemd bij "Trusty And On Time".

Re[2]: Update 16.04.1

P.J. Koeleman
Ron,

Op woensdag 27 juli 2016, om 20:06 uur, schreef u met als onderwerp "Update 16.04.1".

> De punt-versie, in dit geval 16.04.1 komt vanzelf met de updates mee.
> Je hoeft hier dus niets extra's voor te doen.
Dan wacht ik af totdat de upgrade er automatisch bijzit. Je zal zien
dat gebeurt vast morgen.

Dank voor het antwoord.

Met vriendelijke groet,

Piet Jan Koeleman.
--

Een rijke is zelden tevreden, een tevredene is altijd rijk.