Quantcast

Ustawienie wygaszacza ekranu

Paweł J-2

Ukłony dla koleżeństwa.
Czy podczas odtwarzania muzyki z http://www.polskastacja.pl/ powinien
działać wygaszacz ekranu, czy nie ? U mnie, jak słucham z tej strony
muzyki, to wygaszacz ekranu nie działa. System ubuntu 9.10 .

--
---
                   Pozdrowienia

Re: Ustawienie wygaszacza ekranu

Damian Lesiuk
Jakiego programu używasz do odtwarzania tej muzyki?

Dnia 2010-02-05, pią o godzinie 06:45 +0100, Damian Lesiuk pisze:
> Jakiego programu używasz do odtwarzania tej muzyki?

Dziękuję Damianie. Tym jednym pytaniem rozwiązałeś mój problem.Już nie
będę używał programu do odtwarzania filmów...

--
---
                   Pozdrowienia
                                       Paweł Jędrzejewski

Re: Ustawienie wygaszacza ekranu

przemo-4
Dnia piątek, 5 lutego 2010 o 09:11:25 Paweł J napisał(a):

> Dziękuję Damianie. Tym jednym pytaniem rozwiązałeś mój problem.Już nie
> będę używał programu do odtwarzania filmów...

Witam,
No nie wiem,czy ten sarkazm potrzebny.

Z tym wygaszaczem to trochę jest tak,że nie wiadomo.Niby np MPlayer ma taka
opcję"zablokuj wygaszacz podczas oglądania" czy jakoś tak,ale nie działa i mi
podczas oglądania załącza się wygaszacz.
Na szczęście ktoś wymyślił fajne narzędzie,nazywa się Caffeine.
To taki programik,w którym można ustawić ,że podczas działania danego programu
wygaszacz się nie załącza.Można dodać więc również Firefox czy inna
przeglądarkę,jeśli się korzysta z mediów w sieci,lub dowolny program:

http://www.ubucentrum.net/2009/10/caffeine-10-automatyczne-zarzadzanie.html

Dnia 2010-02-05, pią o godzinie 10:13 +0100, przemo pisze:

> [...]
> wygaszacz się nie załącza.Można dodać więc również Firefox czy inna
> przeglądarkę,jeśli się korzysta z mediów w sieci,lub dowolny program:

Dzięki...Znaczy się celem kompleksowego rozwiązania <mojego> problemu
muszę to jeszcze raz przemyśleć...skonsultuje się z moim <GURU>... jak
go zastanę ....ale teraz w ogólnych zarysach wiem o co pytać...
Jeszcze raz dziękuję za link...

--
Paweł J <[hidden email]>

> [...]

> wygaszacz się nie załącza.Można dodać więc również Firefox czy inna
> przeglądarkę,jeśli się korzysta z mediów w sieci,lub dowolny program:

Dzień dobry
Więc po poszperaniu tu i ówdzie, stwierdziłem , że Ubuntu 9.10 ma już
ten program
<http://www.ubucentrum.net/2009/10/caffeine-10-automatyczne-zarzadzanie.html>
i siedzi on również u mnie bo właśnie z 9.10 korzystam....
Teraz właśnie kombinuję jak to poustawiać...
Pozdrowienia

--
Paweł J <[hidden email]>