Vad???

nils-goran@comhem.se
Hejsan,vad köper jag Linux,operativ system,istället för att ha Windows???
Hade på en datamaskin,bägge op-sytemen,för många år sedan.
Jag tror det var Ubuntu 7???
Och lade in den på hårdisken+windows,och så kund man välja.
Tel.

Virusfritt. www.avast.com

SV: Vad???

mattias

Köpa? Ubuntu är gratis

Men krångligt att dualboota på nyare datorer

Skickades från E-post för Windows 10

[...]

https://ipmcdn.avast.com/images/icons/icon-envelope-tick-round-orange-animated-no-repeat-v1.gif

Virusfritt. www.avast.com

Re: SV: Vad???

Kjell Holländer-2
Blev nog fel.

Den 8 sep. 2017 19:34 skrev "mattias jonsson" <[hidden email]>:

Köpa? Ubuntu är gratis

Men krångligt att dualboota på nyare datorer

Skickades från E-post för Windows 10

Re: Vad???

Bugzilla from johan.erlands@gmail.com

Den 8 september 2017 19:28 skrev <[hidden email]>:
[...]

With sufficient thrust, pigs fly just fine. However, this is not necessarily a good idea. It is hard to be sure where they are going to land, and it could be dangerous sitting under them as they fly overhead.