Vreau sa intru in echipa Ubuntu.

Stefan Sevastre
In primul rand voi contri cu ghiduri , tutoriale si alte informatii despre Ubuntu pe site-ul http://www.itutoriale.ro , pentru a promova Ubuntu si pentru ai ajuta pe cei care folosesc deja Ubuntu.

Re: Vreau sa intru in echipa Ubuntu.

Alexandru Cucu
Ca sa se stie si discutia anterioara i-am facut un forward.

Forwarded conversation
Subject: [ubuntu.ro] Pot intra in echipa Ubuntu?
------------------------

From: <[hidden email]>
Date: Tue, Aug 31, 2010 at 21:33
To: [hidden email]

Sevastre Stefan a trimis un mesaj prin formularul de contact la http://www.ubuntu.ro/contact.

Pot sa intru in echipa Ubuntu?Pot promova Ubuntu scriind articole si tutoriale despre el pe site-ul http://www.itutoriale.ro . Site-ul este deja la inceput.

----------
From: Lucian Adrian Grijincu <[hidden email]>
Date: 2010/8/31
To: [hidden email]
Cc: [hidden email]

Salut Ștefan,

Ai mai pus întrebarea asta deja o dată, și o să-ți dau același răspuns:

Echipa Ubuntu România este formată din oameni care au contribuit și
contribuie în mod activ în dezvoltarea/traducerea/promovarea Ubuntu în
România.

Nu există drepturi deosebite care derivă din statutul de membru Ubuntu
România, ci mai degrabă responsabilități și satisfacții :)

Te rugăm să începi să aduci contribuții acolo unde te pricepi mai
bine. Dacă vei avea suficiente contribuții vei primi cu siguranță
statutul de membru :)

Tutorialele sunt un pas bun, poate un pas mai bun ar fi
extinderea/corectarea/actualizarea site-ului
http://incearca.ubuntu.ro/ sau crearea unei secțiuni de tutoriale pe
ubuntu.ro.
Te invităm pe lista de discuții pentru a discuta probleme de tipul acesta.

--
 .
..: Lucian

----------
From: Lucian Adrian Grijincu <[hidden email]>
Date: 2010/8/31
To: Stefan Sevastre <[hidden email]>
Cc: null <[hidden email]>

2010/8/31 Stefan Sevastre <[hidden email]>:
> deci sa inteleg ca daca contribui voi fi admis

Desigur, dar, normal dacă și contribuțiile tale vor fi în rând cu
așteptările noaste.

În primul rând vino pe lista de discuții. Preferăm să purtăm
discuțiile astea în public. Nu e nimic de ascuns.

Zi-ne ce ai vrea să faci și discutăm :)

--
 .
..: Lucian

----------
From: Lucian Adrian Grijincu <[hidden email]>
Date: Tue, Aug 31, 2010 at 22:01
To: Stefan Sevastre <[hidden email]>, null <[hidden email]>

> si cum postez pe lista de discutii?

Trimiți un mesaj pe adresa [hidden email].

Uite de ex. arhivele discuțiilor din August:
https://lists.ubuntu.com/archives/ubuntu-ro/2010-August/thread.html
unde și tu ai avut vreo patru replici.

--
 .
..: Lucian

---
Alexandru Cucu

Re: Vreau sa intru in echipa Ubuntu.

Stefan Sevastre
k.foarte bine :D

Re: Vreau sa intru in echipa Ubuntu.

Stefan Sevastre
pentru inceput voi face niste tutoriale despre cum se downloadeaza Ubuntu si cum se Instaleaza in dual boot cu Windows

Re: Vreau sa intru in echipa Ubuntu.

Stas Sușcov
Salut
vezi ca exista asa ceva pe incearca.ubuntu.ro
Sfatul meu, daca chiar vrei sa fii de folos, e sa actualizezi informatiile existente. Sau oricand poti ajuta la alte servicii (intreaba pe irc pentru detalii).

Spor

Stefan Sevastre <[hidden email]> wrote:

>pentru inceput voi face niste tutoriale despre cum se downloadeaza Ubuntu si
>cum se Instaleaza in dual boot cu Windows

> [...]

Salut!

Nu trebuie să anunți de fiecare dată când vrei să faci câte ceva.
Tutoriale de instalare există deja aici: http://incearca.ubuntu.ro/ +
pe forum cu zecile.
Dacă ai idei pentru îmbunătățirea lor nu zice nimeni nu.
Nu te oprește nimeni să scrii altele dacă asta îți e dorința.

Membru al echipei Ubuntu din România ești și fără să apari în grupul
de pe launchpad, trebuie doar să te implici.

Încearcă să ții legătura cu cei din comunitatea Ubuntu România pe
forum, IRC, lista asta, etc. E un mod foarte simplu de a face
cunoscute eforturile tale.

Recomandarea mea e să contribui la sursele oficiale de documentație,
nu la vre-un site personal.

2010/9/1 Stefan Sevastre <[hidden email]>:
> pentru inceput voi face niste tutoriale despre cum se downloadeaza Ubuntu si
> cum se Instaleaza in dual boot cu Windows
> --

Alexandru Cucu

Re: Vreau sa intru in echipa Ubuntu.

Stefan Sevastre
eu vreau sa fac pe itutoriale.ro o serie de tutoriale despre ubuntu care sa-i ajute pe utilizatori si pe cei care vor sa devina utilizatori ubuntu

Re: Vreau sa intru in echipa Ubuntu.

jani.monoses@gmail.com
2010/9/1 Stefan Sevastre <[hidden email]>
eu vreau sa fac pe itutoriale.ro o serie de tutoriale despre ubuntu care sa-i ajute pe utilizatori si pe cei care vor sa devina utilizatori ubuntu

ajuti mai mult daca faci ceva sa imbunatatesti situl oficial ubuntu, decat sa contribui la fragmentarea informatiei.
Cine vrea tutorial se va uita pe ubuntu.ro prima data nu cautand pe google si sperand sa dea de ceva bun. Facand pe ubuntu ro asiguri si ca atunci cand te plictisesti de asta,
sunt altii care continua ce e inceput si nu raman tutoriale vechi pe net.

Daca vrei sa iti dezvolti situl personal sau alte resurse externe, cum sunt inca destule, nu ai decat, dar nu e de mare ajutor in contextul echipei ubuntu.
Nu e nevoie atat de tutoriale ci mai mult de traduceri, triat buguri, testat imagini ISO, mentenanta la website, ajutat pe forum etc. Nici una din acestea nu
prea ajuta la trafic pe un site anume sau in numar de persoane care te urmaresc pe blog sau twitter, si de aceea intra la categoria de voluntariat si nu
la SEO/blogging/business.

Trebuie doar sa iti fie clar ce anume vrei sa faci.

Jani

Re: Vreau sa intru in echipa Ubuntu.

Stefan Sevastre
vreau tot odata sa-mi dezvol si un site.nu am timp sa intru in prea multe chestii...
eu incerc sa ajut cu ce ma pricep mai bine.