aanwijzermenu gevonden...

ro-esp
Ed Schijf schreef op 16-10-2018 09:58:

> Ik vermoed dat ze met "aanwijzermenu" het menu bedoelen dat verschijnt
> als je alle geïnstalleerde programma's wilt zien.
> Dus: muis icoontje in linker bovenhoek aanklikken, in nieuwe venster
> "Alle" aanklikken en naar "Updatebeheer" gaan.
> Als je dit aanklikt verschijnt het kleine schermpje "Updatebeheer" en
> wordt gecontroleerd of er nieuwe updates zijn.

Linksboven staat bij mij "bestanden", maar de dingen waar je het over
hebt kon ik vinden bij de drie keer drie witte puntjes LINKSONDER, dus
ik denk dat dat is wat met "aanwijzermenu" bedoeld wordt. Puntje van
aandacht: je ziet niet alle programma's tegelijk. Rechts staan een paar
punten onder elkaar, en als je de juiste aanklikt zie je updatebeheer,
en ook de terminal, op je scherm verschijnen.

               groetjes, Ronaldo