back up

Adrien Verlee
Welk systeem gebruiken jullie?

De 6 maandelijkse upgrade komt er aan, en nu wil ik wel klaar staan met
een goede oplossing, indien ik opnieuw een moeilijkheid ontmoet.

En een back up moet er sowieso zijn.

Daarnet partimage bekeken. Toen ik een image wilde maken vd hda1 in ntfs
format, kwam de melding dat ik deze eerst moest unmounten.

Dat laat ik dus maar zo, bestaan er geen simpelere dingen? Er is ook het
sbackup, ervaringen mee? Werkt het betrouwbaar?

Zijn er ook mensen die in plaats van cdr of cd-rw usb-sticks gebruiken
om te backuppen? In feite zou je toch allerlei bestanden toch kunnen
kopiƫren naar zo een stick, of zit je daar met een verborgen nadeel?
--
Adrien - Quoten is efficiƫnt
www.marxists.org/nederlands/index.htm Laat je niet kisten, heb klasse!

Re: back up

Dennis Kaarsemaker
On ma, 2006-02-20 at 11:10 +0100, Adrien Verlee wrote:
> En een back up moet er sowieso zijn.

Op het Ubuntu NL forum is mondo in trek

http://forum.ubuntu-nl.org/topic/296
http://forum.ubuntu-nl.org/topic/469