Καλησπέρα. Πρόβλημα με αρχεία .dv4

TzeM
Έχοντας ένα καταγραφικό απο κάμερες, όταν παίρνω το αρχείο της ημέρας με το
usb για να το δώ στον υπολογιστή μου
δεν μπορώ να κάνω αναπαραγωγή αρχείων .dv4  .
Ψάχνω να βρώ κάποιον μετατροπέα να τα κάνω σε κάποια άλλη μορφή αλλα τίποτα.
Ή να κάνω κάποιο απο τα προγράμματα που έχουν τα linux να τα παίζει και
πάλι τίποτα.

Μήπως έχει κάποιος κάποια ιδέα ?

--
Makrygiannis Athanasios
Εlectrical Εngineer
Makrygiannis Athanasios
Εlectrical Εngineer

Re: Καλησπέρα. Πρόβλημα με αρχεία .dv4

Savvas Radevic
2012/6/11 ΘΑΝΟΣ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ <[hidden email]>

> [...]
> τίποτα.
> Ή να κάνω κάποιο απο τα προγράμματα που έχουν τα linux να τα παίζει και

Σύμφωνα με αυτό το θέμα, φαίνεται να είναι compressed dvd
Εκτέλεσε: file myfile.dv4
..για να δούμε τι είδους αρχείο είναι. :)

Re: Καλησπέρα. Πρόβλημα με αρχεία .dv4

Savvas Radevic
> Σύμφωνα με αυτό το θέμα, φαίνεται να είναι compressed dvd
> Εκτέλεσε: file myfile.dv4
> ..για να δούμε τι είδους αρχείο είναι. :)

* με αυτό το θέμα:
http://www.moviecodec.com/file-types/how-to-play-cctv-dv4-file-format-in-pc-85119/*

Είδα να αναφέρονται το vlc player και αυτό εδώ:
http://www2.viakom.cz/stahuj/dvr/CPD798/H.264%20&%20JPEG%20PlayLite/H.264_JPEG_playlite.zip

Re: Καλησπέρα. Πρόβλημα με αρχεία .dv4

stavros daliakopoulos
http://www.fileinfo.com/extension/dv4

2012/6/11 Savvas Radevic <[hidden email]>

> [...]
>
> http://www.moviecodec.com/file-types/how-to-play-cctv-dv4-file-format-in-pc-85119/*
>
> Είδα να αναφέρονται το vlc player και αυτό εδώ:

*LibreOffice:
*η ελεύθερη και δωρεάν, πολυδύναμη (power-packed),
σουΐτα προσωπικής παραγωγικότητας:

Επεξεργαστής κειμένων *Writer*, υπολογιστικό Φύλλο *Calc*,
εφαρμογή Παρουσίασης Διαφανειών *Impress*,
πρόγραμμα Σχεδίασης/ Ζωγραφικής *Draw*,
πρόγραμμα Διαχείρισης Μαθηματικών Τύπων και Υπολογισμών *Math*,
εφαρμογή Βάσης Δεδομένων *Base*.

Κατεβάστε το LibreOffice! <http://el.libreoffice.org/download/>

Re: Καλησπέρα. Πρόβλημα με αρχεία .dv4

TzeM
Σε ubuntu όμως δεν μπορώ να τα κάνω αναπαραγωγή.
Προσπάθησα με vlc αλλα δεν έπαιζε.

Σάββα δεν βγάζει τίποτα η εντολή που μου είπες.
Makrygiannis Athanasios
Εlectrical Εngineer

Re: Καλησπέρα. Πρόβλημα με αρχεία .dv4

Simos Xenitellis-4
2012/6/13 ΘΑΝΟΣ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ <[hidden email]>:
> Σε ubuntu όμως δεν μπορώ να τα κάνω αναπαραγωγή.
> Προσπάθησα με vlc αλλα δεν έπαιζε.
>
> Σάββα δεν βγάζει τίποτα η εντολή που μου είπες.

Ο σύνδεσμος που έδωσε ο Σταύρος, http://www.fileinfo.com/extension/dv4
αναφέρει ότι το dv4 είναι μια κλειστή μορφή βίντεο, που προέρχεται από
τον κατασκευαστή της συσκευής λήψης (Bosch ή κάτι άλλο).
Φαίνεται να έχει κάποιες διαφορές σε σχέση με τα κλασσικά AVI ή MPG.
Και μπορείς με το πρόγραμμα Windows που διατίθεται με το προϊόν να
κάνεις μετατροπή σε άλλη μορφή.
Για την ποιότητα υποστήριξης σε ανοιχτό λογισμικό για το DV4, είναι
κάτι που δε ξέρουμε αν δε δούμε συγκεκριμένες πληροφορίες υποστήριξης.

Αν θέλεις να βοηθήσουμε περισσότερο, φτιάξε ένα μικρό βίντεο .dv4 και
βάλτο στο διαδίκτυο στο λογαριασμό σου στο Ubuntu One ή Dropbox.
Έτσι, θα μπορέσουμε να δοκιμάσουμε εκεί εμείς.

Σίμος

Re: Καλησπέρα. Πρόβλημα με αρχεία .dv4

Savvas Radevic
2012/6/13 ΘΑΝΟΣ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ <[hidden email]>

> Σάββα δεν βγάζει τίποτα η εντολή που μου είπες.

Ενδιαφέρον.. όταν λες «τίποτα» εννοείς απολύτως τίποτα; Ποιο είναι το
αποτέλεσμα της εντολής; Αντικατέστησες το myfile.dv4 με το αρχείο που
θέλεις να δεις;

Επίσης δοκίμασε με το -d:
file -d myfile.dv4

Re: Καλησπέρα. Πρόβλημα με αρχεία .dv4

TzeM
Το αποτέλεσμα είναι .

tzem@Inspiron-N5110:~$ file -d CH01_2012APR13090003_0.dv4
unknown, 0: Warning: using regular magic file `/etc/magic'
CH01_2012APR13090003_0.dv4: ERROR: cannot open `CH01_2012APR13090003_0.dv4'
(No such file or directory)
Makrygiannis Athanasios
Εlectrical Εngineer

On 13 June 2012 17:51, ΘΑΝΟΣ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ <[hidden email]> wrote:

> CH01_2012APR13090003_0.dv4

Αυτό το αρχείο βρίσκεται στον προσωπικό σου φάκελο;
ls -l CH01_2012APR13090003_0.dv4

Re: Καλησπέρα. Πρόβλημα με αρχεία .dv4

TzeM
Ναι προσωπικός φάκελος->βίντεο->maraki
έτσι είναι οι φάκελοι
Makrygiannis Athanasios
Εlectrical Εngineer

Re: Καλησπέρα. Πρόβλημα με αρχεία .dv4

Savvas Radevic
2012/6/13 ΘΑΝΟΣ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ <[hidden email]>

> Ναι προσωπικός φάκελος->βίντεο->maraki
> έτσι είναι οι φάκελοι

Μετάφερε το αρχείο CH01_2012APR13090003_0.dv4 κατ'ευθείαν στον προσωπικό
σου φάκελο (π.χ. /home/thanos/) και ξαναδοκίμασε την εντολή:

file CH01_2012APR13090003_0.dv4

To μήνυμα "No such file or directory" λέει πως δεν μπορεί να βρει το αρχείο.
Μπορείς εναλλακτικά με την εντολή "cd myfolder" να πας στο φάκελο όπου
βρίσκονται τα αρχεία.

Re: Καλησπέρα. Πρόβλημα με αρχεία .dv4

TzeM
Καλημέρα.
Έκανα μετονομασία το αρχείο μου γιατί ήταν πολύ μεγάλο,έκανα αυτό που μου
είπες Σάββας.
Η εντολή έβγαλε αυτό.

tzem@Inspiron-N5110:~$ file Magazi.dv4
Magazi.dv4: data
Makrygiannis Athanasios
Εlectrical Εngineer

2012/6/16 ΘΑΝΟΣ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ <[hidden email]>

> tzem@Inspiron-N5110:~$ file Magazi.dv4
> Magazi.dv4: data

Νόμιζα πως θα μας έλεγε τουλάχιστον τι είδους αρχείο είναι.. :(
Τελοσπαντων, με το vlc (videolan) ανοιγει;

Re: Καλησπέρα. Πρόβλημα με αρχεία .dv4

TzeM
όχι δεν ανοίγει.
Μήπως χρειάζεται κάποιο codec για να παίξει σε vlc?
Makrygiannis Athanasios
Εlectrical Εngineer

Re: Καλησπέρα. Πρόβλημα με αρχεία .dv4

Savvas Radevic
2012/6/16 ΘΑΝΟΣ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ <[hidden email]>

> Μήπως χρειάζεται κάποιο codec για να παίξει σε vlc?

Δεν έχω ιδέα.. Δοκίμασε με αυτό το πρόγραμμα:
http://www2.viakom.cz/stahuj/dvr/CPD798/H.264%20&%20JPEG%20PlayLite/H.264_JPEG_playlite.zip

Δεν ξέρω αν είναι ανοικτού/κλειστού κώδικα, αλλά νομίζω θα χρειαστείς
windows για να το εκτελέσεις. Μπορεί και να παίξει μέσω wine.

2012/6/16 Savvas Radevic <[hidden email]>

> [...]
>
> Δεν ξέρω αν είναι ανοικτού/κλειστού κώδικα, αλλά νομίζω θα χρειαστείς
> windows για να το εκτελέσεις. Μπορεί και να παίξει μέσω wine.

Ορίστε:
sudo apt-get install wine
winetricks mfc42
Μετά αποσυμπιέζεις και κάνεις απλά διπλό κλικ στο .exe του PlayerLiteHJ.exe

Από εκεί και πέρα δεν μπορώ να σε βοηθήσω, εκτός κι αν έχεις ένα μικρό
δείγμα, 10-15 mb. :)