dvd

adrien-5
Geeft een externe usb DVD-drive mogelijk een probleem, of kan ik rustig
eentje kopen? Het zou gaan om een lite on sohw 1673s

Hier https://wiki.ubuntu.com/HardwareSupport staat niks gemeld over
dvd's.

(Het is een usb 2 drive, in de pc zit wel nog een usb 1 kaart).
--
adrien

Re: dvd

Martijn van de Streek
On Tue, 06 Jun 2006, adrien wrote:

> [...]
> dvd's.
>
> (Het is een usb 2 drive, in de pc zit wel nog een usb 1 kaart).

Het zou gewoon moeten werken, maar het kan zijn dat (omdat je kaart maar
USB 1 snapt) films wat schokken. Dat kun je dan weer oplossen door een USB-2
kaart erin te zetten.

Re: dvd

Willem Hellinga
Op di, 06-06-2006 te 16:28 +0200, schreef adrien:
> [...]
> dvd's.
>
> (Het is een usb 2 drive, in de pc zit wel nog een usb 1 kaart).
Het is mij nooit gelukt een JackRabbit van Philips aan de praat te
krijgen.

Willem

Re: dvd

Jeroen van Splunder
Op wo, 07-06-2006 te 06:40 +0200, schreef Willem Hellinga:
> Het is mij nooit gelukt een JackRabbit van Philips aan de praat te
> krijgen.
Mij wel. En ik heb er niet eens iets voor gedaan. Gewoon inpluggen en
hopen, en anders opnieuw proberen. Het is een JR32RWDV.

--
Jeroen

Re: dvd

adrien-5
Op do, 08-06-2006 te 16:12 +0200, schreef Jeroen van Splunder:
> Mij wel. En ik heb er niet eens iets voor gedaan. Gewoon inpluggen en
> hopen, en anders opnieuw proberen. Het is een JR32RWDV.

Idem hier. En goede kwaliteit. Zowel de default Totem speler, de
weergave, als de drive zelf.

In VMware Player ook een automatische herkenning. Prachtig, computers
kunnen echt toverdozen zijn. Enfin, hiermee backup probleem vd baan :-)
--
adrien