Ελληνικα και firefox

Klearchos-Angelos Gkountras-5
εχω κανει εγκατασταση το ubuntu σε νεο μηχανημα στα αγγλικά αρχικα ..
και μετα το γυρισα στα ελληνικα .. αλλα το θεμα ειναι οτι η γλωσσα του
firefox δεν γυρναει στα ελληνικα..
μηπως ξερετε πως θα λυθει το προβλημα αυτο;;

Re: Ελληνικα και firefox

Klearchos-Angelos Gkountras-5
οπα ακυρο .. ξεχασα να κανω τον firefox update .. :(