σχετικα με το forum

Klearchos-Angelos Gkountras-4
μηπως εχει καποιο προβλημα το forum ?
επειδη εχω παρει ενα πμ απο εκει και δεν μπορω
να το διαβασω ..
--
Klearchos-Angelos Gkountras
--------Contact info-----------

Re: σχετικα με το forum

GEORGE CHRISTOFIS
Δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα και ούτε έχει αναφερθεί κάτι.
Τι εννοείς δεν μπορείς  να το διαβάσεις, το βλέπεις στη λίστα αλλά δε σου
ανοίγει ;

2014-01-29 Klearchos-Angelos Gkountras <[hidden email]>

> μηπως εχει καποιο προβλημα το forum ?
> επειδη εχω παρει ενα πμ απο εκει και δεν μπορω
> να το διαβασω ..
> --
> Klearchos-Angelos Gkountras
> --------Contact info-----------
> mail       [hidden email]
> xmpp       [hidden email]
> irc        jemadux  @ frenode
> web        jemadux.info

Re: σχετικα με το forum

Klearchos-Angelos Gkountras-4
sorry εχω πληρη φακελο των μυνηματων για αυτο :$

On 01/29/2014 05:10 PM, George Christofis wrote:

> [...]
> ανοίγει ;
>

> 2014-01-29 Klearchos-Angelos Gkountras <[hidden email]>

Τότε σβήσε κάποια από τα παλιά μηνύματα ώστε να δεις αυτό που είναι σε
εκκρεμότητα.

Στις 30 Ιανουαρίου 2014 - 3:20 μ.μ., ο χρήστης Klearchos-Angelos Gkountras <
[hidden email]> έγραψε: