foutje in de inbox

ro-esp
Beste lui

Ik heb net wat updates geïnstalleerd, en nu zijn in mijn inbox (van
"roundcube") de pijltjes voor volgende bericht en vorig bericht
verdwenen, en de pijltjes voor volgende/vorige bladzij ook.

Kan ik dit ongedaan maken? Bij wie kan ik de programmeerfout  melden?

                   groetjes, Ronaldo

RE: foutje in de inbox

Jorrit

Goedemiddag Ronaldo,

Je kan issues melden op de github pagina van ze https://github.com/roundcube/roundcubemail/

Dat lijkt me het beste. Wellicht kun je de vorige versie installeren of kijken of de nieuwste beta beter werkt.

Groet,

Jorrit

Verzonden vanaf mijn Xperia van Sony-smartphone

---- [hidden email] schreef ----