handmatig bijwerken

ro-esp
LS

Ik krijg in 18.04 een melding (rood driehoekje met uitroepteken): De
bijwerkinformatie is verouderd. Voer een handmatige bijwerking uit door
"Toon updates" te selecteren in het aanwijzermenu, en let daarbij op
niet-functionerende pakketbronnen.

Wat is "aanwijzermenu" ?

Onder de melding staat wel "updates weergeven", maar als ik daar op klik
krijg ik alleen een melding dat de software is bijgewerkt.

                groetjes, Ronaldo

Re: handmatig bijwerken

Floris-4
[hidden email] schreef op 2018-10-16 01:14:

> [...]
>
> Onder de melding staat wel "updates weergeven", maar als ik daar op
> klik krijg ik alleen een melding dat de software is bijgewerkt.

Wat het aanwijzermenu is weet ik ook niet, maar je kan de informatie ook
bijwerken met:
sudo apt-get update

---
Floris