Απεγκατάσταση του hplip

Kostas Oikonomou-3
Αγαπητοί φίλοι,

Χρόνια Πολλά.

Έχω δυο εκτυπωτές hp τον P1005 και τον 845c. Έχω εγκατεστημένη την hplip 3.13.09. Σήμερα αποφάσισα να ενημερώσω το hplip στο 3.13.11 (είδα ότι βελτιώνει κάποιες ασυμβατότητες με την έκδοση 13.10 του Ubuntu που έχω εγκατεστημένη).

Ακολούθησα τις οδηγίες για εγκατάσταση του 3.13.11 (χωρίς να κάνω απεγκατάσταση του 3.13.09, αφού δεν έδινε τέτοια οδηγία). Μετά την εγκατάσταση είδα ότι το hplip που «τρέχει» είναι το 3.13.09 και όχι το 3.13.11. Προσπάθησα να κάνω απεγκατάσταση στο 09, αλλά οι οδηγίες έλεγαν ότι έπρεπε να βρω το φάκελο που το περιείχε, πράγμα που δεν μπόρεσα να βρω. Στη συνέχεια, έσβησα το φάκελο hplip που βρισκότανε στο /usr/share, με την ελπίδα να μην βρει το 3.13.09, και να φορτώσει την τελευταία έκδοση 3.13.11.

Δυστυχώς πάλι «έτρεχε» την προηγούμενη έκδοση 09. Για να επαναφέρω τα πράγματα όπως ήταν, δοκίμασα να επαναφέρω από τον κάδο ανακύκλωσης το φάκελο που είχα σβήσει /usr/share/hplip, αλλά λαμβάνω μήνυμα ότι δεν μπορεί να τον επαναφέρει.

Έδωσα ξανά τις εντολές sudo apt-get autoremove και sudo apt-get update, αλλά στην τελευταία εντολή παίρνω το εξής μήνυμα:

W: Αποτυχία ανάκτησης του http://ppa.launchpad.net/lion-simba/hp2400/ubuntu/dists/saucy/main/source/Sources   404  Not Found

W: Αποτυχία ανάκτησης του http://ppa.launchpad.net/lion-simba/hp2400/ubuntu/dists/saucy/main/binary-amd64/Packages   404  Not Found

W: Αποτυχία ανάκτησης του http://ppa.launchpad.net/lion-simba/hp2400/ubuntu/dists/saucy/main/binary-i386/Packages   404  Not Found

E: Some index files failed to download. They have been ignored, or old ones used instead.

Η έκδοση του Ubuntu που χρησιμοποιώ είναι η 13.10 64πιτη. Πληροφοριακά, εκτός από τους δυο εκτυπωτές της Hp έχω και ένα σκάννερ της HP το 2400.

Έχει κάποιος καμιά ιδέα για το πως μπορώ να απεγκαταστήσω τις παλαιές εκδόσεις του hplip για να εγκαταστήσω την καινούργια;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθεια.

Φιλικά

Κώστας Οικονόμου

Re: Απεγκατάσταση του hplip

stavros daliakopoulos
επίσημα η νέα hplip θα έρθει με την έκδοση ubuntu 14.04. Εναλλακτικά
υπάρχει η εγκατάσταση της νεότερης έκδοσης
http://hplipopensource.com/hplip-web/install_wizard/index.html
με δική σου ευθύνη.

Στις 30 Δεκεμβρίου 2013 - 6:24 μ.μ., ο χρήστης Kostas Oikonomou <
[hidden email]> έγραψε:

> [...]
> εκδόσεις του hplip για να εγκαταστήσω την καινούργια;
>
> Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθεια.

LibreOffice:
η ελεύθερη και δωρεάν, πολυδύναμη (power-packed),
σουΐτα προσωπικής παραγωγικότητας:

Επεξεργαστής κειμένων Writer, υπολογιστικό Φύλλο Calc,
εφαρμογή Παρουσίασης Διαφανειών Impress,
πρόγραμμα Σχεδίασης/ Ζωγραφικής Draw,
πρόγραμμα Διαχείρισης Μαθηματικών Τύπων και Υπολογισμών Math,
εφαρμογή Βάσης Δεδομένων Base.

Κατεβάστε το LibreOffice!
http://el.libreoffice.org/

Σχετ: Απεγκατάσταση του hplip

Kostas Oikonomou-3

Στις 8:11 μ.μ. Δευτέρα, 30 Δεκεμβρίου 2013, ο/η stavros daliakopoulos <[hidden email]> έγραψε:

> [...]

εφαρμογή Παρουσίασης Διαφανειών Impress,
πρόγραμμα Σχεδίασης/ Ζωγραφικής Draw,
πρόγραμμα Διαχείρισης Μαθηματικών Τύπων και Υπολογισμών Math,

Φίλε Σταύρο,

Το ερώτημα μου είναι πως απεγκαθιστώ τις προηγούμενες εκδόσεις του hplip, και όχι ποια έκδοση να εγκαταστήσω.

Φιλικά

Κώστας Οικονόμου

Re: Απεγκατάσταση του hplip

stavros daliakopoulos

Στις 30 Δεκεμβρίου 2013 - 9:44 μ.μ., ο χρήστης Kostas Oikonomou <
[hidden email]> έγραψε:

[...]

Στις 10:17 μ.μ. Δευτέρα, 30 Δεκεμβρίου 2013, ο/η stavros daliakopoulos <[hidden email]> έγραψε:

--

[...]

Ευχαριστώ για το link. Αυτό με οδήγησε να δώσω την εντολή για απεγκατάσταση του hplip. Στη συνέχεια, κατέβασα το καινούργιο αρχείο και έκανα εγκατάσταση, όπου ανίχνευσε την προηγούμενη έκδοση (αυτήν που υποτίθεται είχε απεγκατασταθεί) και μου ζήτησε να την απεγκαταστήσω, πράγμα που έκανα. Στη συνέχεια προχώρησα στην εγκατάσταση του 3.13.11, με επιτυχία.

Ο λόγος που προχώρησα στην αναβάθμιση αυτή, είναι γιατί διάβασα στα release notes της έκδοσης, ότι διορθώνει ασυμβατότητες με την έκδοση του Ubuntu 13.10. Έτσι πίστευα ότι θα διορθωθεί το γεγονός ότι το σκάννερ μου αρχίζει σε τυχαίο χρόνο να δουλεύει η λυχνία του (hp 2400), και επί πλέον ότι θα άρχιζε πάλι να σκαννάρει (δυστυχώς με την έκδοση 13.10 σταμάτησε να λειτουργεί). Δυστυχώς τα προβλήματα αυτά δεν διοθώθηκαν. Ελπίζω ότι με την 14.04, που θα είναι LTS θα διορθωθούν όλα, και θα ακολουθώ πλέον τις αναβαθμίσεις των  LTS εκδόσεων.

Καλή χρονιά να έχουμε.

Φιλικά

Κώστας Οικονόμου